Отиди на
Форум "Наука"

Блогове

Какво е Дефлация?

Дефлация в икономиката: Когато цените падат и защо това е проблем Дефлацията е икономическо явление, характеризиращо се с понижение на общото ниво на цените на стоките и услугите. С други думи, това е период, в който парите ни купуват повече, отколкото преди. Въпреки че на пръв поглед това може да изглежда благоприятно – кой не би искал да плаща по-малко? – дефлацията крие сериозни рискове за икономиката и често се смята за по-голям проблем дори от умерената инфлация. Дефлацията настъп

Какво е инфлация?

Инфлация Инфлацията (от лат. inflatio – „набъбване“, „подуване“) е ключово икономическо понятие, което има поне два различни смисъла. През последните 50 години, благодарение на работата на икономисти като Милтън Фридман, инфлацията често се дефинира като постоянно и цялостно покачване на цените. Това покачване води до намаляване на покупателната способност на парите. Причините за този феномен остават предмет на дебат сред икономистите. Например: Монетаристите твърдят, че ув

Какво е икономика и защо е важна?

В основата си икономиката изучава как хората вземат решения в условия на недостиг. Това могат да бъдат индивидуални, семейни, бизнес или обществени решения. Ако се огледате внимателно, ще видите, че недостигът е неизбежна част от живота. Недостигът означава, че човешките желания за стоки, услуги и ресурси надвишават наличното количество. Ресурсите като труд, инструменти, земя и суровини, които са необходими за производството на стоките и услугите, са ограничени. Най-оскъдният ресурс, разбира се,

Описание на блог "Икономика за всички"

Добре дошли в "Икономика за всички" - място, където сложните икономически концепции стават разбираеми и достъпни за всеки. Този блог е създаден с мисията да направи икономическата грамотност достъпна за широката аудитория, независимо от тяхната професионална насоченост или образование. В "Икономика за всички" ще намерите: Ясни и достъпни обяснения на икономически термини и концепции Анализи на актуални икономически събития и тенденции Практически съвети за лични финанс

mnogoznaiko

mnogoznaiko in Общи

Дигиталният маркетинг: ключът към успеха в съвременния бизнес свят

Дигиталният маркетинг трансформира начина, по който предприятията достигат до своята аудитория и взаимодействат с нея. В днешния свързан свят, където потребителите прекарват голяма част от времето си онлайн, наличието на силна дигитална маркетингова стратегия е от решаващо значение за растежа и успеха на бизнеса. В тази статия ще обсъдим значението на дигиталния маркетинг, ще обясним основните му компоненти и ще представим някои ефективни стратегии, които могат да помогнат на вашия бизнес да се

viseo

viseo in Digital Marketing

Изграждане на връзки: Ключът към ефективния дигитален маркетинг

Изграждането на връзки (Link Building) е решаваща стратегия в дигиталния маркетинг, която включва придобиване на хипервръзки от външни уебсайтове към вашия собствен. Тези връзки действат като гласове за доверие, показвайки на търсачките като Google, че вашият уебсайт е достоен за разглеждане и класиране по-високо в резултатите от търсенето. Ето кратко обяснение на това какво представлява изграждането на връзки и защо е важно. Какво е изграждане на връзки? Изграждането на връзки включва

viseo

viseo in SEO

Силата на дигиталния маркетинг днес

Дигиталният маркетинг трансформира начина, по който предприятията достигат до своята аудитория и взаимодействат с нея. Днес повече от всякога фирмите трябва да приемат силата на дигиталния маркетинг, за да останат конкурентоспособни и да постигнат своите бизнес цели. Тази статия ще разгледа основните аспекти на дигиталния маркетинг и защо той е от съществено значение за успеха на бизнеса днес. Глобален обхват Една от най-значимите сили на дигиталния маркетинг е неговият глобален обхват. И

viseo

viseo in Digital Marketing

Историята на EnduroSat и Райчо Райчев

Как да създадеш космическа компания в страна, в която секторът е десетилетия назад? Като обучиш екипа си от нулата, убеждава се Райчо Райчев, основател на компанията за наносателити EnduroSat, който стартира програмата за космически кадети Space Challenges, за да открие кадри за своя проект, а днес продължава да обучава млади таланти. Видеосрещите с български професионалисти са част от "Академичен Капитал", който предлага на младите хора и представители на университетските общности префере

Академичен Капитал

Капитал създават поредица от видео подкасти, в които канят гости да разкажат за своите успехи. Гостите са студенти или свързани с университетите и академичните институции успешни българи. Такъв е и последният гост на видеокаста на "Академичен Капитал" Мартина Вакарелова. Тя е родом от Пловдив, но точно преди 10 години заминава за Италия заради своята докторантура. Днес живее във Верона и е съосновател на Sphera Encapsulation - стартъп, занимаващ се с биотехнологии. В разговора тя разка

Топ 10 Youtube канала за наука

Науката не е толкова сложна, колкото може да изглежда, особено ако я учите по правилния начин. Може да разгледате тези 10 YouTube канала, които предоставят качествени научни информации. Ако ще гледате видеа в интернет, то е добре да избирате какво да гледате Ето един списък с топ 10 научни YouTube канала. 1. Big Think Тук можеш да усвоиш различни теми като изкуствен интелект, пространствено-времева относителност и дори човешка култура и психология, като следиш един канал с е
  • Статистика

    3
    Общо блогове
    10
    Общо публикации
  • Блог публикации

         5 коментари
      Инфлация
      Инфлацията (от лат. inflatio – „набъбване“, „подуване“) е ключово икономическо понятие, което има поне два различни смисъла.
      През последните 50 години, благодарение на работата на икономисти като Милтън Фридман, инфлацията често се дефинира като постоянно и цялостно покачване на цените. Това покачване води до намаляване на покупателната способност на парите. Причините за този феномен остават предмет на дебат сред икономистите. Например:
      Монетаристите твърдят, че увеличението на количеството пари в обращение води до понижаване на тяхната стойност.
      Нео- и посткейнсианците посочват недостига на общо предлагане като основна причина.
      Вторият смисъл на инфлацията, използван до края на XIX век, се отнася до увеличението на количеството пари в икономиката. Това увеличение влияе върху търсенето на стоки и услуги, като води до:
      Повишение на цените на някои стоки в резултат на нараснало търсене.
      Преразпределителни ефекти, които облагодетелстват първите получатели на новите пари.
      За разлика от книжните пари, стоковите пари (като злато и сребро) се създават по естествен път чрез доброволно участие в производствения процес. Централните банки, от друга страна, могат лесно да увеличат паричната маса чрез печатане на нови банкноти или кредитиране на търговските банки.
      Исторически, увеличението на паричната маса често е било свързано с промяна във вида на парите. 
      Древен Рим – намаляване съдържанието на злато в монетите.
      Китайската династия Сун – въвеждане на хартиената валута.
      Западна Европа през XVI век – внезапното навлизане на злато и сребро от Новия свят, което предизвиква „ценова революция“.
      През XIX век инфлацията започва да се свързва с обезценяването на валутата, когато количеството банкноти надвишава наличните запаси от ценни метали. Тази тенденция се задълбочава с приемането на фиатни пари, които не са обвързани с материални активи като злато.
      С времето терминът „инфлация“ се е разширил и включва различни аспекти:
      Дефлация – намаляване на ценовите нива.
      Хиперинфлация – екстремно висока инфлация, както във Ваймарската република или съвременна Венецуела.
      Стагфлация – комбинация от инфлация, икономическа стагнация и висока безработица.
      Дисинфлация – намаляване на темпа на инфлация.
      Инфлацията оказва значително влияние върху икономиката и обществото:
      Намаляване на покупателната способност – всяка парична единица купува по-малко стоки и услуги.
      Облагодетелстване на длъжниците – дълговете с фиксирани лихвени проценти стават по-евтини в реално изражение.
      Затруднения при спестяванията и инвестициите – несигурността относно бъдещата стойност на парите обезкуражава икономическите участници.
      От 80-те години насам много държави се стремят към ниски и стабилни нива на инфлация.
      Централните банки играят ключова роля чрез:
      Монетарна политика – регулиране на лихвените проценти и паричната маса.
      Инфлационни цели – поддържане на инфлацията в предварително определени граници.
      Инфлацията е сложен икономически феномен с дълбоки исторически корени. Разбирането на нейните причини, ефекти и управление е от съществено значение за устойчивото икономическо развитие. Както показва историята, правилното регулиране на паричната маса и инфлационните очаквания е ключово за стабилността на всяка икономика.

         0 коментари
      Дефлация в икономиката: Когато цените падат и защо това е проблем
      Дефлацията е икономическо явление, характеризиращо се с понижение на общото ниво на цените на стоките и услугите. С други думи, това е период, в който парите ни купуват повече, отколкото преди. Въпреки че на пръв поглед това може да изглежда благоприятно – кой не би искал да плаща по-малко? – дефлацията крие сериозни рискове за икономиката и често се смята за по-голям проблем дори от умерената инфлация.
      Дефлацията настъпва, когато инфлацията спадне под 0%, т.е. стане отрицателна. Това означава, че стойността на валутата се повишава с течение на времето. Важно е да се разграничи дефлацията от дезинфлацията. Дезинфлацията представлява забавяне на темпа на инфлация – цените все още се покачват, но с по-бавни темпове. При дефлацията цените реално падат.
      Защо дефлацията е проблем?
      Въпреки привидното предимство на по-ниските цени, икономистите смятат внезапната дефлация за сериозен проблем поради следните причини:
      Увеличаване на реалната стойност на дълга При дефлация реалната стойност на парите се увеличава. Това означава, че длъжниците трябва да връщат повече пари в реално изражение, отколкото са взели назаем. Това може да доведе до затруднения при изплащане на дълговете и дори до фалити, особено при неочаквана дефлация. Дефлационна спирала Това е един от най-големите страхове, свързани с дефлацията. Намалението на цените води до очаквания за още по-големи спадове в бъдеще. Потребителите отлагат покупките си, надявайки се на по-ниски цени по-късно. Това намалява търсенето, принуждавайки производителите да намалят производството и да съкращават работни места. Намалените заплати и увеличената безработица водят до още по-слабо търсене и по-нататъшно намаление на цените, създавайки порочен кръг. Затруднения за бизнеса Дефлацията намалява печалбите на бизнеса. По-ниските цени водят до по-малки приходи от продажби, което затруднява изплащането на разходите, включително заплати и инвестиции. Това може да доведе до съкращения и намаляване на инвестициите, забавяйки икономическия растеж. Какви са причините за дефлацията?
      Дефлацията обикновено се появява при:
      Голямо предлагане (прекомерна продукция) Прекаленото количество стоки и услуги спрямо търсенето води до спад в цените. Ниско търсене (намаляване на потреблението) Намалените потребителски разходи поради икономическа несигурност водят до спад в търсенето и съответно в цените. Намаляване на паричната маса Намаляването на количеството пари в обращение също може да доведе до дефлация, например след рецесия или отлив на капитал. Дефлацията в България
      България преживя период на дефлация от 2013 до 2016 г., отбелязвайки най-високата дефлация в ЕС по това време. Основната причина бяха ниските цени на петрола на световните пазари.
      Примери за дефлация от историята
      Дефлацията не е ново явление и е оставила своя отпечатък в икономическата история.
      Ето два примера:
      Японската дефлация през 90-те години. През 90-те години Япония изпадна в продължителен период на дефлация, предизвикан от спукването на балона на цените на активите (акции и недвижими имоти). Този период, известен като „Изгубеното десетилетие“, доведе до икономическа стагнация и продължителни усилия за стимулиране на икономиката. Ниските лихвени проценти и другите мерки не успяха да предотвратят спиралата на намаляващи цени и намаляващо потребление. Кризата от 2008 г. Световната финансова криза от 2008 г. доведе до риск от дефлация в много страни, особено в Европа. Страни като Гърция, Испания и Италия преживяха спад или стагнация на цените поради ниското търсене и високата безработица. Европейската централна банка предприе мерки като количествени улеснения и намаляване на лихвените проценти, за да предотврати дефлационна спирала. Дефлацията е комплексно явление с потенциално сериозни последици. Въпреки че на пръв поглед изглежда изгодно, трайната дефлация може да доведе до икономическа стагнация, увеличаване на дълговата тежест и други негативни ефекти. Затова е важно правителствата и централните банки да следят икономическите процеси и да предприемат мерки за предотвратяване на дефлационни спирали.
         0 коментари
      В основата си икономиката изучава как хората вземат решения в условия на недостиг. Това могат да бъдат индивидуални, семейни, бизнес или обществени решения. Ако се огледате внимателно, ще видите, че недостигът е неизбежна част от живота. Недостигът означава, че човешките желания за стоки, услуги и ресурси надвишават наличното количество. Ресурсите като труд, инструменти, земя и суровини, които са необходими за производството на стоките и услугите, са ограничени. Най-оскъдният ресурс, разбира се, е времето – всички имаме само 24 часа на ден, независимо дали сме богати или бедни.
      Проблемът с недостига
      Помислете за всичко, което потребявате – храна, подслон, облекло, транспорт, здравеопазване и забавления. Как ги осигурявате? Вие не произвеждате тези неща сами, а ги купувате. Но защо не можем да си позволим всичко, което искаме? Причината е именно недостигът.
      Всяко общество, на всяко ниво, трябва да прави избор как да използва ресурсите си. Например:
      Семействата решават дали да купят нов автомобил или да отидат на почивка; Общините избират дали да вложат повече средства в полиция и пожарна безопасност или в образователната система; Държавите избират между инвестиции в национална сигурност или в опазване на околната среда. Често бюджетът не позволява да се направи всичко желано. Тук идва на помощ концепцията за разделението и специализацията на труда, която е предложена от Адам Смит в книгата му Богатството на народите.
      Разделението на труда означава, че процесът на производство на дадена стока или услуга се разделя на отделни задачи, които се изпълняват от различни хора. Пример за това е процесът на изработка на игла, където Адам Смит описва 18 различни задачи.
      Днешните бизнеси също разпределят задачите между различни роли, като готвачи, сервитьори, касиери и управители в ресторантите. Подобна организация увеличава продуктивността, а причините за това са:
      Специализация по умения и предимства: Всеки се концентрира върху задачите, които може да изпълнява най-добре. Усъвършенстване на уменията: Повтарянето на една и съща задача води до по-бързо и качествено изпълнение. Икономии от мащаба: При по-голямо производство средната цена за единица продукция намалява. Специализацията обаче има смисъл само ако работниците могат да търгуват и да купуват стоки и услуги, които не произвеждат сами. Именно пазарите позволяват това – възможността всеки да използва доходите си за придобиване на необходимите стоки.
      Икономиката не е просто съвкупност от факти, които трябва да запомним. Тя е набор от въпроси и инструменти за решаването им. Изучаването на икономика помага:
      Да разберем големите проблеми на съвременния свят, като глобалното затопляне, бедността и международните конфликти. Да бъдем добри граждани, които разбират бюджета, законите и регулациите. Да мислим критично и да оценяваме икономическите дебати и аргументи. Икономиката не дава директни отговори, но осветява различните възможности за избор.
      Икономиката се стреми да разбере и да се справи с проблема на недостига, като използва концепции като разделение на труда и специализация. Тези принципи позволяват на обществото да произвежда повече и да отговори на нуждите си. Знанията по икономика ви правят по-информирани, по-добри граждани и по-критични мислители – качества, които са ценни във всяка област от живота.
         0 коментари
      Добре дошли в "Икономика за всички" - място, където сложните икономически концепции стават разбираеми и достъпни за всеки. Този блог е създаден с мисията да направи икономическата грамотност достъпна за широката аудитория, независимо от тяхната професионална насоченост или образование.
      В "Икономика за всички" ще намерите:
      Ясни и достъпни обяснения на икономически термини и концепции Анализи на актуални икономически събития и тенденции Практически съвети за лични финанси и инвестиции Интересни факти от света на икономиката Дискусии по важни икономически въпроси, засягащи всекидневието ни Моята цел е да обясня сложните икономически процеси на разбираем език, представяйки икономическата информация по достъпен и интересен начин. Независимо дали сте студент, професионалист или просто се интересувате от икономика, тук ще намерите полезна информация, която ще ви помогне да разберете по-добре света на финансите и икономиката.
      Нека заедно направим икономическото знание достъпно за всички!
      Блогът ще се постарая да се обновява редовно с нови статии, анализи и коментари. 
      "Икономика за всички" - защото икономиката засяга всички нас!

       
      Въведение в икономиката - основни концепции и принципи
      Икономиката е фундаментална социална наука, която изучава как обществото управлява своите ограничени ресурси. В същността си тя се фокусира върху производството, разпределението, търговията и потреблението на стоки и услуги. 
      В своята основа икономиката изследва как хората и обществата правят избор при условия на оскъдност. Тя анализира поведението на индивидите, бизнесите и правителствата, и начина, по който те взаимодействат помежду си чрез пазарите и други механизми.
      Съществуват два основни клона на икономическата наука:
      Микроикономика
      Този клон се фокусира върху поведението на отделните икономически агенти - домакинства, фирми и индивидуални пазари. Тя изследва как се формират цените, как се взимат решения за производство и потребление, и как различните пазарни структури влияят върху икономическото поведение.
      Макроикономика
      Макроикономиката разглежда икономиката като цяло, анализирайки показатели като брутен вътрешен продукт (БВП), инфлация, безработица и икономически растеж. Тя помага да разберем как функционира националната и световната икономика.
      Основни икономически концепции
      Оскъдност и избор
      В центъра на икономическата наука стои концепцията за оскъдността - фактът, че ресурсите са ограничени, докато човешките желания и потребности са неограничени. Това създава необходимост от правене на избори и определяне на приоритети.
      Пазарен механизъм
      Пазарите са в основата на модерната икономика. Те представляват място (физическо или виртуално), където купувачи и продавачи взаимодействат, за да обменят стоки и услуги. Цените се формират чрез взаимодействието на търсенето и предлагането.
      Икономическа ефективност
      Един от ключовите въпроси в икономиката е как да се използват ограничените ресурси по най-ефективен начин. Това включва оптимизация на производството и разпределението на ресурсите за максимална обществена полза.
      Икономическата наука намира приложение във всички сфери на живота:
      - Бизнес решения и стратегическо планиране
      - Държавни политики и регулации
      - Лични финансови решения
      - Международна търговия и глобални отношения
      В днешно време икономиката се изправя пред нови предизвикателства:
      - Дигитална трансформация и нови бизнес модели
      - Климатични промени и устойчиво развитие
      - Глобализация и международна конкуренция
      - Социално неравенство и икономическа справедливост
      Разбирането на основните икономически принципи е ключово за всеки, който иска да разбере как функционира съвременният свят. Икономиката не е просто академична дисциплина - тя е практически инструмент, който ни помага да взимаме по-добри решения, както на индивидуално, така и на обществено ниво.
      Независимо дали сте студент, професионалист или просто любопитен човек, познаването на икономическите концепции ще ви помогне да управлявате по-успешно своя живот в съвременния свят и да взимате по-информирани решения.
         0 коментари
      Дигиталният маркетинг трансформира начина, по който предприятията достигат до своята аудитория и взаимодействат с нея. В днешния свързан свят, където потребителите прекарват голяма част от времето си онлайн, наличието на силна дигитална маркетингова стратегия е от решаващо значение за растежа и успеха на бизнеса. В тази статия ще обсъдим значението на дигиталния маркетинг, ще обясним основните му компоненти и ще представим някои ефективни стратегии, които могат да помогнат на вашия бизнес да се открои в онлайн пространството.
      Защо дигиталният маркетинг е важен?
      Повишена видимост: Дигиталният маркетинг ви позволява да достигнете до по-голяма аудитория, като гарантира, че вашите послания се виждат от потенциални клиенти, които може би никога не биха разбрали за вашия бизнес чрез традиционни маркетингови методи.
      По-добра ангажираност: Дигиталният маркетинг предлага множество канали за ангажиране с вашата аудитория, като социални медии, имейл маркетинг и блогове. Тези платформи ви позволяват да споделяте ценно съдържание, да изграждате взаимоотношения с вашите последователи и да насърчавате взаимодействието.
      По-точно насочване: С дигиталния маркетинг можете да насочвате вашите реклами и съдържание към специфични демографски данни, интереси и поведение. Това ви позволява да достигате до потенциални клиенти, които е най-вероятно да се интересуват от вашите продукти или услуги.
      По-измерими резултати: Дигиталният маркетинг предоставя изобилие от данни и инструменти за анализ, които ви позволяват да измервате ефективността на вашите маркетингови усилия и да правите необходимите корекции, за да подобрите резултатите си.
      Основни компоненти на дигиталния маркетинг
      SEO (оптимизация за търсачки): SEO е практиката за оптимизиране на вашия уебсайт и съдържание, за да се класира по-високо в резултатите от търсачките. Това включва стратегии като използване на подходящи ключови думи, създаване на висококачествено съдържание и оптимизиране на структурата на вашия уебсайт.
      Маркетинг в социалните медии: Маркетингът в социалните медии включва използването на платформи като Facebook, Instagram, Twitter и LinkedIn за популяризиране на вашия бизнес, ангажиране с вашата аудитория и стимулиране на трафик към вашия уебсайт.
      Имейл маркетинг: Имейл маркетингът включва изпращане на промоционални съобщения, новини и съдържание до списък с абонати. Това е мощен инструмент за изграждане на взаимоотношения с вашите клиенти, повишаване на осведомеността за марката и стимулиране на продажбите.
      Content Marketing: Маркетингът чрез съдържание включва създаването и споделянето на ценно, подходящо и ангажиращо съдържание, за да привлечете и задържите аудиторията си. Това може да включва публикации в блогове, инфографики, видеоклипове и други форми на медийно съдържание.
      Link Building: Link building е практиката на получаване на връзки от други уебсайтове, сочещи към вашия собствен. Това може да помогне за подобряване на вашето SEO класиране и да увеличи видимостта на вашия уебсайт.
      Ефективни стратегии за дигитален маркетинг
      Създавайте висококачествено съдържание: Създаването на висококачествено, подходящо и ангажиращо съдържание е от решаващо значение за привличането и задържането на аудиторията ви. Уверете се, че вашето съдържание предоставя стойност на вашата аудитория и я насърчава да споделя и да се ангажира.
      Използвайте SEO най-добри практики: Използвайте подходящи ключови думи, оптимизирайте структурата на вашия уебсайт и създайте висококачествено съдържание, за да подобрите класирането си в търсачките.
      Ангажирайте се със своята аудитория в социалните медии: Споделяйте ценно съдържание, отговаряйте на коментари и съобщения и взаимодействайте с вашата аудитория, за да изградите взаимоотношения и да увеличите ангажираността.
      Изградете имейл списък: Изграждането на имейл списък ви позволява да комуникирате директно с потенциални и настоящи клиенти, като ви дава възможност да споделяте ценно съдържание, да популяризирате нови продукти или услуги и да стимулирате продажбите.
      Използвайте link building стратегии: Изграждането на връзки от други уважавани уебсайтове може да помогне за подобряване на вашето SEO класиране и да увеличи видимостта на вашия уебсайт.
      Заключение
      Дигиталният маркетинг е жизненоважен инструмент за бизнеса в днешния свързан свят. Като използвате силата на дигиталните маркетингови стратегии, можете да достигнете до по-голяма аудитория, да ангажирате по-ефективно с потенциални и настоящи клиенти и да стимулирате растежа на вашия бизнес. Чрез включването на SEO, маркетинг в социалните медии, имейл маркетинг, маркетинг чрез съдържание и изграждане на връзки, можете да създадете цялостна дигитална маркетингова стратегия, която ще ви помогне да се откроите в онлайн пространството и да постигнете успех в съвременния бизнес свят.

  • Блог коментари

    • Да, разбирам ти логиката. Днес четох, че не се предвиждат големи увеличения на заплатите и пенсиите както беше през 2023 и 2024 години. Това, може да изравни покачването това, за което ти говориш. Общо взето, ако имаме стабилно правителство нещата ще са малко по-контрулирани и стабилни. 
    • След увеличението на минималната няма как да няма увеличение на цените. Това увеличение трябва да дойде от някъде. Вярно е, че не са много хората на минимала, но са много, които се осигуряват на такава. И ще се вдигнат осигуровките. За да вдигне заплатите от 930 на 1077 една фурна с 10 служители. Със 140 лв на служител Тези 1400 лв ще влязат в цената на хляба. Така и с останалите стоки. Включително и тези които нямат промяна на заплатата (които са над минимална) понеже им пада покупателната
    • Не мисля, че скоро ще има увеличение на инфлацията. Тъкмо я увладяха и даже доста добре се наредиха нещата предвид ситуацията, в която се намира Европа. Ще наблюдаваме и ще следим какво се случва.
    • Не само. Понякога и увеличение на гориво или ток е достатъчно. Последната инфлация след тази с кризата за горивата, е заради увеличени заплати. И предстои отново.  
    • Инфлацията е повишаване на цените на стоките правено от производителите и търговците водени от алчност. И от глупост.

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...
×

Подкрепи форума!

Твоето дарение ще ни помогне да запазим и поддържаме това място за обмяна на знания и идеи. Благодарим ти!