Отиди на
Форум "Наука"

Recommended Posts

  • Модератор Инженерни науки
Публикува

Нищо специално... Електролизер.. И това съм го правил (само за опит), нма да кажа кога, че ще стана банален вече. Е и? Минава през водата (това не ми е минавало през ума, може би идеята е част от кислорода да се разтвори) чудотворният газ... Но тук е виждам един пример как не трябва да се прави!

Какво мислите ще стане ако подадете двата газа в обща тръба и ги запалите?

Палил съм пяна от двата газа (друг случай) получена от бързовар самоделка (с 2 лъжички), гърми. Нищо специално няма тука.

  • Потребител
Публикува

Жоро, чети внимателно, той още Фарадей е правил някои нещица

..."Цeнтрално място в изслeдванията на Вълков заeмат EКСПEРИМEНТИТE С т.нар. БРАУНОВ ГАЗ ­ това e смeс от газообразeн водород и кислород, в стохиомeтрично /обeмно/ отношeниe от 2:1. Той сe получава eлeмeнтарно чрeз обикновeна eлeктролиза /разлаганe на водата на водород и кислород под влияниe на прeминаващ прeз нeя eл.ток/ на вода, при която сe отдeлят водород и кислород. Проф. Вълков e открил, обачe прост способ да ги съхранява заeдно в eдин и същи рeзeрвоар, бeз тe да избухват (в химията такава смeс сe нарича гърмящ газ -- eто как илюминираната наука чрeз подбор на точното названиe сe стрeми да отклони интeрeса на учeнитe към тази магичeска смeс като просто постулира, чe тя e много взривоопасна и чe нe същeствува никакъв начин за нeйното съхранeниe и оползотворяванe).

Когато такава смeс от водород и кислород гори и избухва, тя нe избухва навън както всяко уважаващо сeбe си взривно вeщeство, ами ... навътрe. При "eксплозията" си тя имплодира навътрe и намалява обeма си 24?? /двадeсeт и чeтири/ пъти. Проф. Вълков e успял да оползотвори тази уникална рeакция на имплозивно горeнe на Брауновия газ за задвижванeто на eдин имплозивeн вакуумeн автомобилeн двигатeл. Той гори водород, окислявайки го имплозивно с кислорода на Брауновия газ. Този газ сe получава eвтино от бордовия eлeктролизeн гeнeратор на Браунов газ. Той сe захранва с eлeктроeнeргия от алтeрнатора на автомобила. При имплозивното горeнe на Брауновия газ също сe получават условия за изсмукванeто на eнeргия от физичeския вакуум и за оползотворяванeто му за благото на хората като мeханична работа, топлина или други магичeски трансформации.

Когато такава смeс от водород и кислород сe подадe от гeнeратора на Брауновия газ по eдин шланг до обикновeна оксижeнна горeлка /използва сe само eдиния от нeйнитe два рeгулиращи крана за подаванe на газ/ и сe запали, той гори в много красив синьо­бял цвят. В момeнта най-малкитe от сeрията от Браунови гeнeратори на пазара сe използват от ювeлири за заваряванeто на трудно­топими сплави и мeтали в бижутeрството.

  • Модератор Инженерни науки
Публикува (edited)

Така... Значи при моите опитчета - водородът експлдира - навън. Пяната за която споменах (часста която не се запали) бе "издухана". И как нищо ще се свиее, като имаш мн. бързо адиабатно разширение на газа? Заради бързото нагряване до високи температури. Това е причината да гърмят бомбите, светкавиците и да чваш пукот от ел. искри

Редактирано от Joro-01
  • Модератор Инженерни науки
Публикува

В бижутерията гоелки колкото игла на спринцовка може да са полезни, но ацетилен + кислород е достатъчно

  • Модератор Инженерни науки
Публикува (edited)

Когато такава смeс от водород и кислород гори и избухва, тя нe избухва навън както всяко уважаващо сeбe си взривно вeщeство, ами ... навътрe. При "eксплозията" си тя имплодира навътрe и намалява обeма си 24?? /двадeсeт и чeтири/ пъти. Проф. Вълков e успял да оползотвори тази уникална рeакция на имплозивно горeнe на Брауновия газ за задвижванeто на eдин имплозивeн вакуумeн автомобилeн двигатeл. Той гори водород, окислявайки го имплозивно с кислорода на Брауновия газ. Този газ сe получава eвтино от бордовия eлeктролизeн гeнeратор на Браунов газ. Той сe захранва с eлeктроeнeргия от алтeрнатора на автомобила. При имплозивното горeнe на Брауновия газ също сe получават условия за изсмукванeто на eнeргия от физичeския вакуум и за оползотворяванeто му за благото на хората като мeханична работа, топлина или други магичeски трансформации.

Това най-малкото означава перпетуум мобиле. Какво пречи получената като отпадък водна пара да си я кондензирам (още топлинна енергия ще получа даже) и пак да я паляслед като я прекарам през генератора?

Редактирано от Joro-01
  • Модератор Инженерни науки
Публикува (edited)

Задачка закачка Това е вярно, какъв е пламъка дето не изгаря тъканта?...

post-7686-058526600 1300907704_thumb.jpg

Редактирано от Joro-01
  • Потребител
Публикува

Жоро, разгледа ли линковете, интересува ме мнението ти като специалист

  • Потребител
Публикува

Кислорода не е гориво, той е окислител, а и водорода не се изполва за гориво. Водород и кислород могат да реагират при стайна т-ра стига да има искра (обикновенно електрическа ;)).

  • Потребител
Публикува

Оооо, Митак, в земеделието обаче си жив зян - къде е стафидата, къде е мушмулата :tooth:

  • Потребител
Публикува

Оооо, Митак, в земеделието обаче си жив зян - къде е стафидата, къде е мушмулата :tooth:

Не съвсем, не съвсем ;). Просто нашите СТАФ-иди са най-големи и стигат размера на мушмули ;).

Знам какво е и едното и другото де, опитах някаква игра на думи ;).

  • Модератор Инженерни науки
Публикува (edited)

Жоро, разгледа ли линковете, интересува ме мнението ти като специалист

Според мен - там където казват че това нещо генерира повече от вкараната енергия (или говорят за енергията на водата) - лъжат! Най-глямата лъжа е полуистината - някъде даже ми се стори че видях - намесина и твърдия водород (металния) който няма отношение. Други говорят за изомерия (различно разположение на атомите в молекулата) на водата, или пък за различни орбитали.. До тук - глупости, но... Аризона хидроген - там доколкото погледнах не преписват чудотворни свойства на водорода. Просто ти се продава продукт дето му наливаш вода, даваш му ток и имаш горелка. Пламъково заваряване. Подходящо за точкови заварки, ювелирни работи, особено ако трябва нещо да се завари за керамика, камък, или непровеждащи ток разнородни материали... Това с елекрожен няма как да стане. Особено за минигорелка, става яко предполагам.

Също - електролизери за коли - дето пестят някъв литър на 100, и в БГ непризнати гении ги правят, но според мен - не си купувайте такива глупости ако ви попаднат. Че двигателя струва повече от евентуалните икономии. Може би ако имате някой москвич в повече

Редактирано от Joro-01
  • Модератор Инженерни науки
Публикува (edited)

Студен? :biggrin:

Студен е да. Или поне колкото да не изгаря. Не е продукт, на химическа енергия. Въпреки това не е желателно да се пипа, щото ще подейства електршоково :)

Общо взето високо волтов тлеещ разряд в аргонова струя :)

Повече тук

post-7686-084182000 1300993803_thumb.jpg

post-7686-088820100 1300993837_thumb.png

Редактирано от Joro-01
  • Потребител
Публикува

@sirius.

Да прав си! Не съм догледал :(, за което се извинявам! Хидразин се използваше май във втората степен. Предполагам, защото не съм смятал совалката за ракета, но пък тя си се изтрелва точно като ракета.

  • Потребител
Публикува

Относно приложението на Брауновия газ в автомобилите, оказа се че в доста сервизи предлагат такива устройства , уж за икономия на горива. Говорих с един приятел- автомонтьор и той каза следното

"Моите впечатления са, че тези дето монтират такива уредби дават някаква цена според клиента и обещават 20, 30 или 50% икономия , но още не съм видял някой дето е сложил такава уредба, карал е Х-километри и е постигнал У-икономия...

Говорих с 1-2 инженери, които са много в час, включително проектират и произвеждат газови инжекциони... Основната теза е, че вкарването на Браунов (ННО) газ в двигателя подобрява изгарянето и оттам идва икономията... Да, ама съвременните автомобили имат почти пълно изгаряне на горивото /98-99%/ - как с 1-2% подобрение ще се постигне икономията и ще се покрие разхода на енергия за електролиза на водата (токът идва от алтернатора на колата и съответно се товари двигателя)...? Имайте предвид, че енергията за разпадане Н2О към Н+Н+О е по-голяма, отколко получената при "изгарянето" 2Н + О = Н2О "

  • Модератор Инженерни науки
Публикува (edited)

Точно това имах предвидя да.. Но ми се стори излишно да го изписвам... Ако има някаква икономия въобще тя ще се дължи на по-пълно изгаряне, но проблема е при съвременните коли (deto spomena) а да не говорим че и при старите могат да се появят проблеми..

В ЕСТЕСТВЕНИ НАУККИ > ХИМИЯ, там zlatoswet е далн доста инфо за горивата - на какви показатели трябва да отговарят.

Редактирано от Joro-01
  • Потребител
Публикува

Относно приложението на Брауновия газ в автомобилите, оказа се че в доста сервизи предлагат такива устройства , уж за икономия на горива. Говорих с един приятел- автомонтьор и той каза следното

"Моите впечатления са, че тези дето монтират такива уредби дават някаква цена според клиента и обещават 20, 30 или 50% икономия , но още не съм видял някой дето е сложил такава уредба, карал е Х-километри и е постигнал У-икономия...

Говорих с 1-2 инженери, които са много в час, включително проектират и произвеждат газови инжекциони... Основната теза е, че вкарването на Браунов (ННО) газ в двигателя подобрява изгарянето и оттам идва икономията... Да, ама съвременните автомобили имат почти пълно изгаряне на горивото /98-99%/ - как с 1-2% подобрение ще се постигне икономията и ще се покрие разхода на енергия за електролиза на водата (токът идва от алтернатора на колата и съответно се товари двигателя)...? Имайте предвид, че енергията за разпадане Н2О към Н+Н+О е по-голяма, отколко получената при "изгарянето" 2Н + О = Н2О "

Здрасти!

Ами точно това е чалъмът. С по-какъв начин могат да постигнат това, че разпадането на водата да се нуждае от по-малко енергия от тази която получаваме при изгарянето.

Ако разгледаж филмчето на г-н Гроф ще видиш, след като зареди с вода пистолетчето се чува нещо щтракане като че с пиезо запалва гаста, но на масата има трансформатор, който кой знае какъв тип импулси произвежда....

:post-70473-1124971712: :post-70473-1124971712: :post-70473-1124971712:

  • Потребител
Публикува

За перпетум-мобиле не може и да става дума,таково животно не може да съществува.Тука не ства въпрос за това че се произвежда повече енергия отколкото е била израсходена.

Специално за колата,се говори че може да измине някакво разстояние със някакво количество...,което само по себеси значи че не става въпрос за перпетум-мобиле.

Какво предстваляват тези Юлбраунови батерии? Можеби това е гориво в полуфабрикатно състояние.Ако се обработи водата предварително в някакво помещение,и след това колата да се зареди с тази вода,енергията за по нататъшно обработване на водата ще е по малка.

Възможен ли е такъв вариант ?

  • Потребител
Публикува (edited)

Явно номера е / ако има все пак такъв/ е другаде, защото не става въпрос за смесване на газ с гориво, а САМО вода,и то МАЛКО вода с която върви автомобила :

"Но любимата демонстрация на Юл Браун е ДА ИЗМИНЕ С КОЛА 1600 КМ БЕЗ ГОРИВО само бидон с 4 л. вода и две Браунови батерии, които преобразуват водатата в газ. Брауновият газ е получен чрез електролиза на водата, при която водородът и кислородът се разделят. Това не е нещо ново, нито сложно - електролизата е открита преди близо два века от Фарадей. Новото е, че когато двата газа след това се смесят, дори под налягане, те не експлоадират, а се свързват мирно и тихо. "От вода и пак на вода с чиста енергия, която може да пречисти водата, въздуха, храната, въобще света." Така Браун формулира сам своето откритие."

Редактирано от JImBeam
  • Потребител
Публикува

Значи само да допълня до тук с една подробност.

Преди време се продаваше Електролизен генератор "Практик", произвеждан в Благоевград за нуждите на ювелирната промишленост. Спомням си че беше малък, с резервоар за дестилирана вода и трансформаторче за сваляне на напрежението. Та това нещо на принципа на простата електролиза разграждаше дестилираната вода на кислород и водород, които после се събираха в една ръкохватка завършваща с иглена дюза. Там се запалва с открит огън като гори с много тънък пламък и изключително висока температура. С него златарите от Дебелец, които постоянно посещавах топяха и спояваха всякакви метали и стъкло - режеше като скалпел. Харчеше много малко ток приблизително 100 W

Това ли е т.нар. "Браунова" горелка?

.:.

  • Потребител
Публикува (edited)

Болярски, това е май едниственото масово приложение на брауновия газ , но и то не е кой знае какво щото спецовете казават следното :

"Ако ти трябва висока температура, ацетиленът гори с 3160°C, MAPP-газът с 2927°C, а пламъкът на пропана 2810°C е само с 14°C по-студен от този на брауновия газ 2834°C... А и за какъв дявол ти е нужно това Бижутерите заваряват платината с електросъпротивителна заварка, дифузионно с пропанови горелки и платинено-рутениев припой, а сега вече и с лазери...С така нареченият браунов газ, който не е нищо друго, освен смес от водород и кислород, се злоупотребява откакто е въведено това понятие. Самият Браун-Вълков с други мошеници създава на австралийската борса гигантска пирамида, откраднала милиони от наивни вложители с обещанията за чудеса. Небивалиците, използвани за измамата, още са живи и наводняват Интернет. На един дъх обещават цяр за всички проблеми на човечеството, като се почне от енергийния проблем и стегнеш до ядрените отпадъци.

Като отсееш зърното от плявата, [b]единственият реален принос на Браун-Вълков е повишаването на температурата на горене на водорода чрез електрическа дъга[/b]. Останалото е смес от добре известни факти, поднесени като сензации и откровени измислици

В същото време обаче китайците бачкат по въпроса

http://www.youtube.com/watch?v=F9VQxsd77To&feature=related

Редактирано от JImBeam
  • Модератор Инженерни науки
Публикува

Bolyarski

Да, това е... И разни модификации на това нещо... Ей богу намери най-после се човек дето да го е виждал. Изеннадан съм че и в БГ се е правило. Аз си знаех, че трябваше да си остана художник...

JImBeam,

Не вярвам на това.. Документирано ли е?

B0081,

Батерия (батарея) - много единици (може и бойни) обединени в едно. В случая - електролизери или електролизни клетки (или двийки електроди)

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Вашето предишно съдържание е възстановено.   Изчистване на редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...
×

Подкрепи форума!

Твоето дарение ще ни помогне да запазим и поддържаме това място за обмяна на знания и идеи. Благодарим ти!