Отиди на
Форум "Наука"

Recommended Posts

  • Глобален Модератор
Публикува

http://moite-novini.eu/novina/842660/ тоя май играе старкрафт. :laugh:

Старкрафт/Брудуор е толкова велика игра, че често пъти може да бъде значително по-изкусителна и от изваяни крачета, та били те сключени в съблазнителна поза!

ПП

Любимата ми игра:

  • Потребител
Публикува

Старкрафт/Брудуор е толкова велика игра, че често пъти може да бъде значително по-изкусителна и от изваяни крачета, та били те сключени в съблазнителна поза!

ПП

Любимата ми игра:

А какво ще кажеш за Starcraft 2 (първата серия)? Какви са впечатленията ти?

  • Глобален Модератор
Публикува (edited)

Подзаглавието на настоящата тема е "Играта на десетилетието".

В редица класации за компютърни игри Starcraft / Brood War е определена за игра на десетилетието!

При това напълно заслужено!

Обикновено се отнасям с известни резерви към подобни класации, но този път напълно споделям мнението на специалистите и съм напълно съгласен, че Brood War трябва да бъде определена като игра на десетилетието.

. . .

Заимствайки идеите на Blizzard Entertainment, редица фирми издадоха Real-time strategy /RTS/ игри, но едва ли някоя от тях е играна по-дълго време от Brood War.

Първата версия на играта излезе в края на 1998 година. От тогава до 2009 г. играта се играеше масово в "мрежа" в компютърните клубове и в Интернет. Използваха се не само официалните сървъри на Blizzard Entertainment, а и много пиратски такива.

Играта бе /до известна степен - все още е/ толкоз популярна, че в Южна Корея се изучава в училище, а в няколко университета в щатите има магистърска специалност по Brood War. За съжаление, в Южна Корея са регистрирани няколко случая на самоубийства, като за основна причина се посочват загуби на Brood War.

Редактирано от Б.Богданов
  • Глобален Модератор
Публикува (edited)

А какво ще кажеш за Starcraft 2 (първата серия)? Какви са впечатленията ти?

След многобройни отлагания, Близард издадоха дългоочаквана втора версия на играта - StarCraft II.

На феновете /между които и аз/ се наложи да проявят завидно търпение.

Въпреки че реализацията на този проект на Близард продължи многократно по-дълго време от планираното - резултатите предизвикват известно разочарование.

Например: За голям недостатък намирам не добре балансираните единиците на различните раси. Вероятно, следващите ъпгрейти на версията ще съдържат фиксове на този проблем.

Другото, което не ми допада особено, е въвеждането на многобройни нови, но не особено добре обмислени единици. Това до голяма степен отежнява стратегическата част на геймплея.

. . .

Графика е качествена /за разлика от Worcraft III - пълен провал!/. За сметка на това, изискванията към хардуера са нараснали многократно... а любимото ми Starcraft - че I работеше на всякакви машини, без претенции към видеокарта, памет или мрежа..

Редактирано от Б.Богданов
  • Потребител
Публикува (edited)

След многобройни отлагания, Близард издадоха дългоочаквана втора версия на играта - StarCraft II.

На феновете /между които и аз/ се наложи да проявят завидно търпение.

Въпреки че реализацията на този проект на Близард продължи многократно по-дълго време от планираното - резултатите предизвикват известно разочарование.

Например: За голям недостатък намирам не добре балансираните единиците на различните раси. Вероятно, следващите ъпгрейти на версията ще съдържат фиксове на този проблем.

Другото, което не ми допада особено, е въвеждането на многобройни нови, но не особено добре обмислени единици. Това до голяма степен отежнява стратегическата част на геймплея.

. . .

Графика е качествена /за разлика от Warcraft III - пълен провал!/. За сметка на това, изискванията към хардуера са нараснали многократно... а любимото ми Starcraft - че I работеше на всякакви машини, без претенции към видеокарта, памет или мрежа..

Съгласен съм с оценката ти, особено за неспособността да постигнат идеалната балансираност на единиците, което бе и един от огромните плюсове на играта. Въпреки че, историята все още е занимателна, прави впечатление, че картите стават все по-малки и липсва мащабността на битките от първата серия (и в двете й части). Освен това, историята започва малко да намирисва на американска мелодрама от сорта на Пърл Харбър за сметка на общия драматизъм и направо да си го кажем, гаден, но много интересен развой на нещата в двете части на Starcraft I. Ако във втората и третата част на играта не коригират това и така да върнат двете най-силни неща в играта, май ще ме загубят като почитател. Все пак за 10 години дрямане, можеха да се напънат малко и да защитят името си, вместо непрекъснато да пускат крайно примитивните варианти на Warcraft II (който отказах да играя още след първата част).

Редактирано от Б.Богданов
  • Глобален Модератор
Публикува (edited)

* * *

вместо непрекъснато да пускат крайно примитивните варианти на Warcraft II (който отказах да играя още след първата част).

Мисля че имаш предвид Warcraft III /три/, защото двойката е страхотна игра. Предполагам, че си допуснал техническа грешка?

Каквато и аз бях допуснал. Бях написал Warcraft II имайки предвид Warcraft III.

Редактирано от Б.Богданов
  • Потребител
Публикува (edited)

Мисля че имаш предвид Warcraft III /три/, защото двойката е страхотна игра. Предполагам, че си допуснал техническа грешка?

Каквато и аз бях допуснал. Бях написал Warcraft II имайки предвид Warcraft III.

Точно - имам предвид Warcraft III. Warcraft II наистина си е готина игра в стила на първата с новите и успешни модификации. Става такава обърквация, защото реално Broodwars си е отделна игра, т.е направо Starcraft II като аналогичен на Warcraft II. Това, че от Blizzard пуснаха Broodwars като продължение на Starcraft I, а не като втора игра е малко нелогично, но пък обърква "брояча". :biggrin:

Редактирано от DendroaspisP
  • Глобален Модератор
Публикува (edited)

присетих се за добрата стара игра покрай тази тема и почнах да млатя зергите и конфедерацията вчера и днес. :crazy_pilot:

Редактирано от Last roman
  • Глобален Модератор
Публикува

За всички почитатели на Starcraft I - Broodwars, поздрав със страхотния завършек на историята:

:good:

+

  • Глобален Модератор
Публикува

присетих се за добрата стара игра покрай тази тема и почнах да млатя зергите и конфедерацията вчера и днес. :crazy_pilot:

Протос ли ти е любимата раса?

  • Потребител
Публикува

Протос ли ти е любимата раса?

Трудно е да избереш раса от гледище на способностите им. Ама така става като не само единиците от една раса са балансирани, но и самите раси са идеално балансирани в Starcraft I. А особено готини са редките мисии, когато по една или друга причина играеш две раси срещу третата, тъй като двете раси временно са сключили съюз. Абе, уникална игра си е.

  • Глобален Модератор
Публикува

Протос ли ти е любимата раса?

Не, аз съмн си заклет теран ама ребелен:)

  • Глобален Модератор
Публикува (edited)

Трудно е да избереш раса от гледище на способностите им. Ама така става като не само единиците от една раса са балансирани, но и самите раси са идеално балансирани в Starcraft I. А особено готини са редките мисии, когато по една или друга причина играеш две раси срещу третата, тъй като двете раси временно са сключили съюз. Абе, уникална игра си е.

100 % Съгласен!

Не, аз съмн си заклет теран ама ребелен:)

И аз обичам да играя теран, но срещу хора, избирам протос.

По-лесно ги "изнасям" /както е прието геймърите да казват/:tooth:

Редактирано от Б.Богданов
  • Потребител
Публикува

Мда, занимателна игрица, особено в мрежа.

За съжаление резолюцията на играта е "хардкодната" на доста ниско ниво (по разбираеми причини) и на съвременните монитори се вижда едно мазало при пълен екран.

  • Потребител
Публикува

Най-добре изличавах зергите, когато играех с протосите. Особено удачно бе като събера 8-10 (по възможност) Carriers с един от онези кораби, които правят флотата невидима и една от малките разузнавателни цвъчки, които показват заровените под земята зерги. Особено, ако Carriers са усъвършенствани с максималния брой изтребители на борда си, това е смъртоносна комбинация. Единствената опасност за такава концентрирана флота са Defilers - трябва да се внимава за тях и да се изтребват преди да изплюят корозиращата отрова, защото тя засяга корабите независимо от енергийния им щит. :whistling:

Ако няма Defilers, работата на зергите е спукана (протоските изтребители атакуват и въздушни и наземни цели и са особено ефективни на големи групи, тъй като са много маневрени и броят им компенсира малката им огнева мощ). След определно време като се следи за нивото на енергийните щитове, корабите се изтеглят за малко, за да възстановят енергийните нива (както и да се построи някой нов изтребител ако някои са били унищожени), ако случайно са били засегнати поради появата на Overlords, които преодоляват невидимата маскировка и зергите започват да стрелят не срещу изтребителите, а срещу самите Carriers.

  • Потребител
Публикува

Когато го играех старкрафт, играех страшно много със зергите. Имам някакъв афинитет към мазни мутирали извънземни буболечки.

  • Администратор
Публикува

Зерг е много добър за време...аз си я предпочитам тази раса...

Смятам, че всяка раса си има своите плюсове (няма минуси тази игра) и в зависимост от противника ти стратегията трябва да бъде различна...

Имали сме по 4 часови игри без да има победители...невероятна игра!!!

  • Потребител
Публикува

Когато го играех старкрафт, играех страшно много със зергите. Имам някакъв афинитет към мазни мутирали извънземни буболечки.

Един от плюсовете на зергите е именно, че те най-лесно се произвеждат като единици от гледище на необходимата инфраструктура. Особено в по-ранните етапи на играта, ако успееш да събереш по-голямо количество (поради по-бързото им и лесно производство), можеш да нанесеш големи поражения на противника.

  • Глобален Модератор
Публикува

Един от плюсовете на зергите е именно, че те най-лесно се произвеждат като единици от гледище на необходимата инфраструктура. Особено в по-ранните етапи на играта, ако успееш да събереш по-голямо количество (поради по-бързото им и лесно производство), можеш да нанесеш големи поражения на противника.

На жаргона на Старкрафт тази тактика се нарича - ръш /от англ. rush/. Произвеждат се две - три "дванайски" кучета /зелглини/ и Атака!:biggrin:

  • Администратор
Публикува

Правят се първо 4-6 зерглинга и изпращаш...терана докато извади марин ти си в базата му... ;)

А ако извадиш лукери максимално бързо - нямаш спиране... :crazy_pilot:

  • Глобален Модератор
Публикува

Правят се първо 4-6 зерглинга и изпращаш...терана докато извади марин ти си в базата му... ;)

А ако извадиш лукери максимално бързо - нямаш спиране... :crazy_pilot:

мдам, днес така ме натакова компа. Но ще има ривендж. :dry:

  • Администратор
Публикува

Може да се съберем и да врътнем една мрежа...имах една програма директно се свързва със съврвър и може да се играе в мрежа...

Ще поровя в архивите да я издиря и да видя дали го има този сървър и дали работи...

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Вашето предишно съдържание е възстановено.   Изчистване на редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...
×

Подкрепи форума!

Твоето дарение ще ни помогне да запазим и поддържаме това място за обмяна на знания и идеи. Благодарим ти!