Отиди на
Форум "Наука"

Recommended Posts

  • Потребител
Публикува

Првиот Југословенски БМП е  со ознака м-60 производство е започнато во 1959 година кога завршува и тестирањето на самото возило.Развојот е започнат во 1955 година кога СФРЈ не добива никаков БМП од американците .За разлика од Југославија, Грција и Турција во тој период го добиват американските m 59 бмп за тоа време модерен  оклопен транспортер .Затоа кон средината на 50 тие почнало да се развива југословенскиот м-60 . Треба да се спомене дека целата трансмија и гасеници и потпорните тркала се преземени од старите советски су-76 кој јна ги исфрлија од употреба така да југословените ги ставиле на шасијата на нивниот м-60 додека двигателот е мотор од 150 кс што се ставал на камионите од југословенско потекло како ФАП. Можел да пренеси 10 војници  додека бил вооружен со еден 12.7 мм тежок митролез бровинг и две реактивни пушки  од 82 мм од југословенско потекло. М-60 е произведен во голем број  инаку имало доста недостатоци систем за управување бил од унгарски  гасеничарски трактори и преставувал  проблем за одржување бидејки унгарците повеке не изработувале такви кочници за управување  со гасениците па затоа ЈНА извршила замена со нивен нов систем за управување .ОклопенТранспортер М-60 до средината на 80 тите е заменет со новиот југословенски  бмп м-80 .Најголем дел од  старите м-60 завршија во ирак во 80 тите .Во војската овој ОТ е познат како пегла.

 

 

Синиот ОТ е сликан во Ирак

m60-9.jpg

m60-28.jpg

  • Потребител
Публикува
Преди 1 час, КГ125 said:

Обаче малки са. По скоро към БРДМ отиват. 

Висина 1.86метри

ширина 2.7 метри

должина 5.метри

 

 

  • Глобален Модератор
Публикува

С какво са ги унищожавали сърбите? Реактивна артилерия, РПГ-та?

  • Потребител
Публикува (edited)
Преди 2 часа, Warlord said:

С какво са ги унищожавали сърбите? Реактивна артилерия, РПГ-та?

Со реактивни топови м-60 од југословенско производство и со југословенски рпг и мини.

Еве дел од ју - рпг

првите се м-57 

вториот е м-80 

и третиот е м-79 оса од 90 мм 

и четврата е м-80 золја  66мм 

 

 

 

 

 

rpg11.jpg

rpg10.jpg

44mm_m80_rb_01.jpg

02-Rocket-launcher-RBR-90mm-M79-OSA.jpg

Zolja1.jpg

Редактирано от Гоце
  • Потребител
Публикува (edited)

Во средината на 60 тите во ЈНА започнува процес за развој на нов боен транспортер  привично се преговарало со чешкословаците за заеднички развој на бмп-1 но се тоа останало само на хартија .Во 1971 започнува новиот развој на новиот БМП  кој во основа е францускиот бмп амх-10 од францускиот от се преземени погонската група(хиспано суиза ) , трансимисија ,потпорните тркала, и гасениците  додека шасијата и телото е копирано од бмп-2 , вооружувањето  е еден 20 мм топ хиспано суиза и еден 7.62мм спрегнат митролез исто така новиот бмп можи да испалува  птру малутка /БМП М-80 во сериско производство влегува во 1980 година со ознака  бвп м-80 .Следна верзија м-80А имаа германски мотор кој се прави лиценцно во СФРЈ инаку вкупно се направени 800 парчиња на м-80 .

 

 

 

 

 

BVPM80A_YU.jpg

bvp-60.jpg

Редактирано от Гоце
  • Глобален Модератор
Публикува

Доста ъпгрейди и собствено производство са правили сърбите. Докато ние само сме купували руската техника и толкоз. Като изключим  някои подобрения по Т-72-ката и нашия модел на АК-47 със сгъваем приклад, това май общо взето е всичко...

  • Потребител
Публикува (edited)

Не се баш српски и другите републики оделуваја пари и се користеја и нивните индустриски  капацитети .

 

Други тип на оклопно возило кое се развива во сфрј е М-86   кој е правен на база на претходните возила БОВ-3 (БОРБЕНО ОКЛОПНО ВОЗИЛО) првпат М-86  се појавил во 1986 година  .М-86 по својот дизаин е правен на американскиот оклопен транспортер  кадилак .Подвозјето на тенкот е правен на словенскиот камион там-110 инаку возилото е правено во словенија ,хрватска и србија и се направиле 141 парчиња на овој ОТ. Според ЈНА оваа возило не е за дирекна употреба во војна поради слабиот оклоп бидејки на 100 метра 7.62мм џ39 челично зрно го пробивал оклопот само на предната плоча давал заштита од пушекно вооружување.Инаку овој от на почетокот го користи војната полиција .Масовно во војните на ех сфрј се користи од сите страни и ден денеска е во составот на српската ,хрватска босанската и словенската армија .

bov-4.jpg

Редактирано от Гоце
  • Потребител
Публикува

Последните југословенски от беа бов-3 првпат се појавија во 1975 година како противоздушен систем бидејки беа вооружени со југословенските противвоздушни топови м55 од 20 мм и другата верзија беше вооружена со 30 мм топови .Исто така  во 1983 е преставена  противоклопна верзија бов-пво вооружена со 6 малутки .Хрватските сили со заробени бов-3 успешно соборуват неколку авиони од типот јастреб-ј21 , исто така босанските срби при стрелба со бов-3 тешко го погодуват и соборуват еден британски хариер , овие противвоздушни системи се употребуват и за време на војната во 1999 година 

 

 

Под слика број 1  бов вооружен со 30 мм топовите

Под слика број 2 БОВ вооружен со малути 

И под број 3  бов вооружен со 20 мм м55 топ .

 

 

4.jpg

290px-BOV-1_1.JPG

800px-BOV-3.JPG

  • Потребител
Публикува (edited)

Немат  вградени радари  само во 1987 година имаа ја  купено лиценцата за шведскиот  жирава радар  кој преку дата линк му доставуваше информации за позицијата на непријателските летала .

Редактирано от Гоце
  • Потребител
Публикува
Преди 19 часа, Warlord said:

Доста ъпгрейди и собствено производство са правили сърбите. Докато ние само сме купували руската техника и толкоз. Като изключим  някои подобрения по Т-72-ката и нашия модел на АК-47 със сгъваем приклад, това май общо взето е всичко...

Е тука изобщо не си прав, имаме разработки на световно ниво дори и в момента. Недей така.Особенно  калашниците ни в момента са номер 1.

  • Глобален Модератор
Публикува

Е споменах ги тях. Но не сме правили такива подобрения по машините, камо ли пък да произвеждаме и двигатели за тях. БМ-21 нищо не е пипано, по 72-ката - само приборите ако не се лъжа са сменяни  инфрачервен илюминатор... а да пропуснах да спомена за БМП-23, може би най-съществения ни ъпгрейд, но и той е от 80-те.

  • Потребител
Публикува (edited)
Преди 5 часа, Warlord said:

Е споменах ги тях. Но не сме правили такива подобрения по машините, камо ли пък да произвеждаме и двигатели за тях. БМ-21 нищо не е пипано, по 72-ката - само приборите ако не се лъжа са сменяни  инфрачервен илюминатор... а да пропуснах да спомена за БМП-23, може би най-съществения ни ъпгрейд, но и той е от 80-те.

Има, има, разни радари и ситеми за защита, мини и боеприпаси, оборудване за лична защита ,противотанкови и противопехотни средства, термобарични изстрели,свързочни системи и още много друго. Не случайно нашия ВПК бележи огромен ръст, и то не само за сметка на войните в близкия изток. 

Подобрения по машините на този етап няма смисъл да се правят преди изработване на ясна стратегия за превъоръжаване, мисля тази година тя ще бъде готова и ще започне работа по изпълнение. Поне така твърди правителството. Разработка на собствен двигател сам знаеш е скъпо и трудоемко удоволствие и на наша почва е абсолютно безпредметно. Всичко се предлага на низки цени и сега имаме възможност да закупим най-доброто. При сърбите не е така, те нямат този достъп до пазара и затова са принудени да влагат средства в собственни разработки.А, икато гледам са разработки от 80те години и при тях. Което според мен не е най-добрия вариант,но такива са обстоятелствата.Та нищо не е такова каквото изглежда в тоя свят:af:

Редактирано от bulgaroid

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...
×

Подкрепи форума!

Твоето дарение ще ни помогне да запазим и поддържаме това място за обмяна на знания и идеи. Благодарим ти!