Отиди на
Форум "Наука"

Recommended Posts

  • Администратор
Публикува

1529236578_3_559x*.jpg

Компанията на Илън Мъск The Boring Company сподели нов видеоклип, показващ в действие един от своите високоскоростни тунели, съобщи Mail Online.

В кратък клип, публикуван неотдавна в Twitter, автомобилът модел X SUV се движи през един от тунелите на компанията на "електрически релси".

Видеоклипът продължава 10 секунди, а Boring Company не предоставя много подробности с него, освен надписа "Зелена светлина за Малибу".

Чува се човек, който брои зад кадър, преди автомобилът да ускори, с приспособление, прикрепено към колелата, което позволява безопасно шофиране през тунелната система.

Не е ясно къде е заснет видеоклипа, но "Boring Company" заяви през май, че е "почти завършен" тестовия й тунел в Лос Анджелис, който се простира на две мили (3.2 км), така че е възможно да е заснет там.

Видеоклипът беше споделен малко след обявяването, че Boring Company, основана от главния изпълнителен директор на Tesla Илън Мъск, е избрана да изгради футуристична подземна транспортна система, която може да поеме пътниците между Чикаго и международното летище О'Хеър. Твърди се, че пътуването ще бъде само няколко минути.

Всяко превозно средство ще вози между 8 и 16 души и може да пътува със скорост от 190 и 240 км/час.

Не е публикувана информация за това колко време ще продължи строителството или колко ще струва.

За първи път чухме за The Boring Company през декември 2016 г., когато Илън Мъск обяви появата на компанията в своя Twitter: "Трафикът ме влудява, отивам да построя тунелопробивна машина и започвам да копая".

 

През февруари 2017 г., когато Мъск започна да копае тестов тунел в щаба на SpaceX и даде някои подробности за проекта. По-специално, когато стана известно, че концепцията предвижда изграждането до 30 нива тунели, в които ще се движат автомобили и високоскоростни влакове, включително Hyperloop.

 

  • Администратор
Публикува

Идеята за подземния трафик не е нова, но смятам, че това е бъдещето, при положение, че се увеличават както хората и автомобилните средства така и разстоянията, които трябва да се преминават за по-кратко време. Нищо чудно скоро да започнат да ни показват планове на подземни градове ;)

  • Модератор Инженерни науки
Публикува

Пътищата засега да слязат е добре. Над земята да останат само пътиюа свързващи близки дточки където да има важат ограниченията като за градска среда. Проблемът е, че 100 км път под земята си е сериозно предизвкателство,. Капиталовите азходи са големи, бавно става (да вземем само скоростта на тунелопробивната машина), материали, сигурност... Подземнното строителство е съкпо и иска по-сериозна поддръжка, Там не може а има компромис със отводняването, комуникациите, вентлацията и противопожарните системи. Засега ако въобюе си струва ще е приложимо за гъстонаселените страни. Ако преди това част от трафика не се изнесе във въздуха.

Същото се отнася и за подземни градове, но там може би юе е по-евтино, а не липсват смели проекти. Последно се сещам за такава идея Мексико, имамусеюането, че съм пускал тема.

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...
×

Подкрепи форума!

Твоето дарение ще ни помогне да запазим и поддържаме това място за обмяна на знания и идеи. Благодарим ти!