Забелязахме, че използвате Ad Blocker

Разбираме желанието ви за по-добро потребителско изживяване, но рекламите помагат за поддържането на форума.

Имате два варианта:
1. Регистрирайте се безплатно и разглеждайте форума без реклами
2. Изключете Ad Blocker-а за този сайт:
    • Кликнете върху иконата на Ad Blocker в браузъра
    • Изберете "Pause" или "Disable" за този сайт

Регистрирайте се или обновете страницата след изключване на Ad Blocker

Отиди на
Форум "Наука"

Онлайн обслужване и онлайн комуникацията


Препръчано мнение

  • Администратор
Публикувано

hosting-concept.jpg

Преди повече от 10 години се преместихме на Суперхостинг от една друга хостинг компания, коят много ни разочарова със своето обслужване. От момента, в който станахме клиенти на Суперхостинг ние разбрахме, че имаме сигурен и доверен партньор. Не мога да изброя всички проблеми през годините, които решихме и продължаваме на решаваме с помощта на Суперхостинг.

Ние като бизнес модел сме заложили изцяло на онлайн обслужването и онлайн комуникацията с нашите клиенти и партньори. Поради тази причина на нас ни трябва сигурен партньор винаги да сме на линия.

Форумът е тежка и голяма платформа, която изисква сериозно обслужване. Благодарение на бързата и адекватна реакция на хостинг компанията ние винаги оставаме на линия :)

Лично аз съм клиент на няколко хостинг компании, някой от тях доста големи и известни с доброто си обслужване, но винаги оставам разочарован когато изникне истински проблем и от съпорта просто ме оставят сам да се оправям. Това никога не ми се е случвало със Суперхостинг. Колкото и голям проблем да имам и колкото и време да е нужно да се реши - те винаги остават на линия и докато не се реши не ме оставят сам да се оправя.

В този ред на мисли и предвид скорошните събития в световен мащаб много бизнеси, а дори вече и гледам българските банки предлагат онлайн консултации и комуникация без да се посещават офиси и срещи на живо. Онлайн обслужването и комуниакцията се развива много бурно и все повече хора ще искат да не се виждат очи с очи с всеки и да се посещават офиси, а просто една видео връзка или един телефонен разговор ще свършат цялата работа. 

Все повече стават модерни и чат ботовете, където хората си мислят, че си пишат с човек/служител, а всъщност си пишат с изкуствен интелект.

Какъв е вашият опит с онлайн обслужването и какви са вашите наблюдения през последните месеци?

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Вашето предишно съдържание е възстановено.   Изчистване на редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...
/* Revenue-Ads-Footer */ /* За дарение */
×

Подкрепи форума!

Дори малко дарение от 5-10 лева от всеки, който намира форума за полезен, би направило огромна разлика. Това не е просто финансова подкрепа - това е вашият начин да кажете "Да, този форум е важен за мен и искам да продължи да съществува". Заедно можем да осигурим бъдещето на това специално място за споделяне на научни знания и идеи.