Отиди на
Форум "Наука"

Някъде в Япония - един влак, една спирка, едно момиче, работници по линията и една планина


Recommended Posts

  • Глобален Модератор
Публикува

Японските железници най-накрая закриха тая спирка..... досега я държаха, защото ЕДНО момиче от едно забутано място трябваше да ходи на училище и един влак идваше да го взима в един определен час и да го връща в друг. Един за целия ден, видно от разписанието. Работниците чистя снега, следят линията и въобще правят всичко, което трябва, за да върви влакът. Заради ЕДИН човек от едно забутано място .... 

Опичайте си акъла, защото всяко друго решение не е нищо, освен варварство. 

 

 

 

  • Потребител
Публикува (edited)
On 5.11.2021 г. at 17:49, КГ125 said:

Опичайте си акъла, защото всяко друго решение не е нищо, освен варварство.

КГ - уважавам и ценя мненията ти...

Тук обаче се излагаш като ... албански бозаджия .....

Горкото момиче и Великата страна която го дунурка/чеши/ ...

Просълзих се.....

Аз съм плащал по 60 паунда на ...СЕДМИЦА за да се предвижа  до работното си място ! Те това е : 5 та - 1 ва  зона отиване и връщане...На месец изчисли  колко прави ? 

Знаеш ли колко ми е еня за пиклата, че в Япония са имали глупостта да я дундуркат безплатно ? Като е на отдалечено място да се премести на квартира в града !  Така както правят всички.  Ама щото не и се плаща квартира и транспорт  .. нали .. хитрее !?  Тоест някой/и/ стои зад нея !  То и нипонците не са такива шарани... Но както ѝ да е .  И ? Дай и тука да правим така !  Ти самият ще се бръкнеш ли от джоба да спонсорираш такива неща ?  Надали ? Ама Патос голям !  Хайде стига пропагандни клишета. Пишете си ги тези буламачи във Фейса ...

 

Редактирано от Евристей
Публикува
Преди 10 минути, Евристей said:

КГ - уважавам и ценя мненията ти...

Тук обаче се излагаш като ... албански бозаджия .....

Горкото момиче и Великата страна която го дунурка/чеши/ ...

Просълзих се.....

Аз съм плащал по 60 паунда на ...СЕДМИЦА за да се предвижа  до работното си място ! Те това е : 5 та - 1 ва  зона отиване и връщане...На месец изчисли  колко прави ? 

Знаеш ли колко ми е еня за пиклата, че в Япония са имали глупостта да я дундуркат безплатно ? Като е на отдалечено място да се премести на квартира в града !  Така както правят всички.  Ама щото не и се плаща квартира и транспорт  .. нали .. хитрее !?  Тоест някой/и/ стои зад нея !  То и нипонците не са такива шарани... Но както ѝ да е .  И ? Дай и тука да правим така !  Ти самият ще се бръкнеш ли от джоба да спонсорираш такива неща ?  Надали ? Ама Патос голям !  Хайде стига пропагандни клишета. Пишете си ги тези буламачи във Фейса ...

 

Не правим така всички. При нас е друго. Ако живея далече от училището , децата ми ги взимат и връщат безплатно всеки ден. Има автобусчета за повече хора или с такси за поединично. Напълно безплатно. Така мога да живея и буквално в гората където има зимен път и общината е Длъжна да поема тази услуга !

  • Потребител
Публикува

Язък ти, Евристей!

Не схващаш ли, че това е символично. 

Това е демонстрация на на качествата на една нация, без оглед на цената.

А Муций Сцевола имало ли е смисъл да демонстрира това, за което е известен 2300 години?

Сигурно! Защото е известен и до сега. 

А нашият Муций, или  единственият български самурай, някой помни ли го?

Как ще го помним, като ценностната ни система е съвсем друга?

Апропо ...Гюро Михайлов...

 

 

  • Потребител
Публикува
Преди 8 часа, Exhemus said:

Не схващаш ли, че това е символично. 

Не схващам. Защо влакът не трябва да спира на тази гара?! И колко струва на японската железница това спиране? Някакви жълти стотинки. Локомотивът ще изгори мъничко повече ток,нафта или там каквото ползва. В Париж ако сте сам на автобусна спирка - няма значение дали в града или извън него - и не вдигнете ръка,автобусът ще ви подмине. Тук у нас обаче,нямаме такава "сигнална" система и автобуса задължително спира,дори когато няма желаещи да се качат пътници,заради което излишно харчи бензин/метан.

Не виждам никакъв благороден жест от страна на японските железници. Има гара,има пътник,(няма значение,че е само един) влакът е длъжен да спре и да го качи,когато е пътнически,ако е бърз или експресен,тогава може да подмине гарата. Но нищо не пречи ръководството на железницата да състави графика така,че сутрин и след обяд влакът да е пътнически и да спира на тази гара. Заради момичето.

Дразнещото в тази "новина" е,че се използва случаят с японското момиче,за да се внуши лъжата,че българите са скръндзави,мизантропи,мразещи образованието. Например Дойче веле пуснаха новината за Нидерландия (или Белгия беше),която от година и нещо не може да състави правителство. Дотук - добре. Но контекстът на новината беше следният "Вижте нидерландците как могат да се управляват и без правителство,докато българите дори и с правителство,се управляват зле." Къде лъже Дойче веле? Лъжата е във внушението,че държавата може да се управлява без правителство,тоест без премиер!!! Това е абсолютно невъзможно дори и за миг.

  • Потребител
Публикува
On 5.11.2021 г. at 18:49, КГ125 said:

Японските железници най-накрая закриха тая спирка..... досега я държаха, защото ЕДНО момиче от едно забутано място трябваше да ходи на училище и един влак идваше да го взима в един определен час и да го връща в друг. Един за целия ден, видно от разписанието. Работниците чистя снега, следят линията и въобще правят всичко, което трябва, за да върви влакът. Заради ЕДИН човек от едно забутано място .... 

Опичайте си акъла, защото всяко друго решение не е нищо, освен варварство. 

 

 

 

Ето типичен пример за подвеждане на хората.....Някой си пропагандист решил да използва този репортаж /малки цветни или забавни им казват/ за цел да покаже на светът задружноста на японците....Но никой не е взел да проучи валидната наредба, разписание за този клон от жп линията. Защо ли? Не съм специалист, но обикновено разписанието е доста комлектно нещо. Разбуташ ли тук нещо, трябва да буташ и друго....Навярно не го подновяват всяка година....Освен това Линията не само пътници обслужвала а и завод, мина и тнт....Да не говорим за служителитее които работят, служат на този участък....Така, че....Ами при американосите жълтите автобуси не са ли безплатни? 

 

 

  • Потребител
Публикува

Само за пример. Добра приятелка ни вика от Австрия, че какво да прави със сестра си която сериозно получила шок от паника заради най новото видео на гермаската служба на против катаствофа.

И това не е смешно.....

  • Потребител
Публикува
On 6.11.2021 г. at 21:58, Exhemus said:

Не схващаш ли, че това е символично.

 Това е демонстрация на на качествата на една нация, без оглед на цената.

Така де ... символично... И какви са качествата на тази нация която с едната ръка дава, а с другата взема !? 

За Япония не знам, (има мисля съфорумци които са там - те да кажат) но за Лондон цената на транспорта не е "символична". Бърка ти здраво в джоба!  Бърка в джоба на работещите, в близки градчета/обекти/сайтове/ цената гравитира от 12 паунда нагоре...16, 18 и т.н. в ПОСОКА ! Ако успееш да излъжеш работодателя да ти плаща пътните - скачай до тавана, ако не (вече все повече е НЕ) ...лошо 

Секнаха и служебните превози....(не изчезнаха напълно, но намаляха..)

............................................................................................................................................................

Та...хубаво е в Прованса - голяма къща, тишина, чистота, спокойствие, паркираш колата си като арабин в пустиня - не пречиш на никой и никой не ти пречи...

Ама нали трябва и да се работи !?  Е ? О.... ама тогава трудно ... далече, скъп транспорт, Кой, как ще го плаща ?  

Ами мисли го бре аланколу ???   Решението е : в кибритените кутийки в големите градове...! А.....Не е гот, разбира се, отгоре и от долу да ти бучат прахосмукачки и бор машини... ама е евтино.  Или по скоро практично !  (поносимо)То не става да си живуркаме в Прованса на тишина и чистота пък да сакаме и удобствата на големио град - транспорт и бързо придвижване !  И да искаме държавата да ни превозва за нейна сметка ... ЩОТО НИЕ СИ ИСКАМЕ КЪНТРИ КОМФОРТА ! 

Хайде....стига символики...

  • Администратор
Публикува

Браво!

Аз смятам, че този синволичен жест прави Япония това, което ние виждаме като неин образ.

Можем много да спорим за това каква е цената, но за богата държава като Япония този жест и популяризирането из света е много поносима цена ;)

За Япония от първо лице може да сподели @Kujiro

  • Потребител
Публикува
Преди 10 минути, Евристей said:

Хайде....стига символики...

Транспортът е обществена услуга и в Япония тази обществена услуга се предлага дори когато
я ползва един единствен човек - както е в горния пример. А в западните култури това се приема
за разхищение.

Горният пример е символ за различните ценности на Запада и на Япония.

  • Потребител
Публикува
On 7.11.2021 г. at 8:55, deaf said:

Не схващам. Защо влакът не трябва да спира на тази гара?! И колко струва на японската железница това спиране? Някакви жълти стотинки. Локомотивът ще изгори мъничко повече ток,нафта или там каквото ползва. В Париж ако сте сам на автобусна спирка - няма значение дали в града или извън него - и не вдигнете ръка,автобусът ще ви подмине. Тук у нас обаче,нямаме такава "сигнална" система и автобуса задължително спира,дори когато няма желаещи да се качат пътници,заради което излишно харчи бензин/метан.

Не виждам никакъв благороден жест от страна на японските железници. Има гара,има пътник,(няма значение,че е само един) влакът е длъжен да спре и да го качи,когато е пътнически,ако е бърз или експресен,тогава може да подмине гарата. Но нищо не пречи ръководството на железницата да състави графика така,че сутрин и след обяд влакът да е пътнически и да спира на тази гара. Заради момичето.

Дразнещото в тази "новина" е,че се използва случаят с японското момиче,за да се внуши лъжата,че българите са скръндзави,мизантропи,мразещи образованието. Например Дойче веле пуснаха новината за Нидерландия (или Белгия беше),която от година и нещо не може да състави правителство. Дотук - добре. Но контекстът на новината беше следният "Вижте нидерландците как могат да се управляват и без правителство,докато българите дори и с правителство,се управляват зле." Къде лъже Дойче веле? Лъжата е във внушението,че държавата може да се управлява без правителство,тоест без премиер!!! Това е абсолютно невъзможно дори и за миг.

Нищо не можеш да сванеш. Влака отива конкретно до тази гара, а не да я подминава.

И няма държава без премиер или правителство (под една или друга форма ). В случая говорим че имаме ситуация при която правителство с ограничени пълномощия (каквото е служебното), се справя по-добре от правителство ползващо се от всички пълномощия на на парламент стоящ зад него. И примера е абсолютно верен.

Преди 40 минути, Евристей said:

Така де ... символично... И какви са качествата на тази нация която с едната ръка дава, а с другата взема !? 

За Япония не знам, (има мисля съфорумци които са там - те да кажат) но за Лондон цената на транспорта не е "символична". Бърка ти здраво в джоба!  Бърка в джоба на работещите, в близки градчета/обекти/сайтове/ цената гравитира от 12 паунда нагоре...16, 18 и т.н. в ПОСОКА ! Ако успееш да излъжеш работодателя да ти плаща пътните - скачай до тавана, ако не (вече все повече е НЕ) ...лошо 

Секнаха и служебните превози....(не изчезнаха напълно, но намаляха..)

............................................................................................................................................................

Та...хубаво е в Прованса - голяма къща, тишина, чистота, спокойствие, паркираш колата си като арабин в пустиня - не пречиш на никой и никой не ти пречи...

Ама нали трябва и да се работи !?  Е ? О.... ама тогава трудно ... далече, скъп транспорт, Кой, как ще го плаща ?  

Ами мисли го бре аланколу ???   Решението е : в кибритените кутийки в големите градове...! А.....Не е гот, разбира се, отгоре и от долу да ти бучат прахосмукачки и бор машини... ама е евтино.  Или по скоро практично !  (поносимо)То не става да си живуркаме в Прованса на тишина и чистота пък да сакаме и удобствата на големио град - транспорт и бързо придвижване !  И да искаме държавата да ни превозва за нейна сметка ... ЩОТО НИЕ СИ ИСКАМЕ КЪНТРИ КОМФОРТА ! 

Хайде....стига символики...

Обаче в случая става въпрос и за държавна политика. Като бях в Германия, за 60 евро на месец ползвах карта за "градски" транспорт. Само дето тази карта не беше както е в България само за града ( Ройтлинген ), а за цялата община. И линиите бяха редовни. Независимо дали има пътници, или не. Резултата - хората си живеят и по малките населени места, няма обезлюдяване на селцата и пренесаление на града. И на всичкото отгоре, наемите в някои селца, бяха по-високи отколкото в града.

До известна степен и ние следвахме подобна политика, но както винаги - опорочена. Всяка транспортна фирма, за да получи печеливши линии, трябваше да поддържа и губещи. Минало, забравено. Резултата е ясен за всички.

  • Потребител
Публикува
Преди 20 минути, Р. Теодосиев said:

Браво!

Аз смятам, че този синволичен жест прави Япония това, което ние виждаме като неин образ.

Тъй, тъй ...хубав образ, но ако прелетим над "кибритените кутийки" над Токио виждаме мравуняк ... където на 1000 кв. м  живеят 10 000 жители или иначе казано 90% процента от 20 милионното ѝ население  се мята като риба на сухо, чиито вътрешни стени на стаите са картонено-хартиени и живеят по 5 човека в стая....и се паркираме над китните и градчета нейде в японското кънтри ...С вишневите градини и специфичния японски рибен аквариум (външен) е ...ЕДНО, а съвсем друго в сититата на Токио, Йокохама, Осака, Чиба, , Сапоро , Сендай.... и т. н.   

..........................................

Кънтрито е хубаво... Теодосиев, особено това близо отстоящо до големия град....НО !  Сметки трябват .... Получих оферта за работа в градчето Кроули - югозападно от Лондон , съвсем близо до големия град...

Плюсовете - минаваше се по великия римски път обгърнат/загърнат с дървета (мога да постна снимки... това е един от символите на Обединеното Кралство по времената на Римска Британия) ... великолепна гледка..... моята антична душа каза ...ДА ! 

Но... какво правим с работа и работни места ?  Такива няма ! Или има ... ама много рядко ..иска се квалификация и добър английски език !  Дори много добър !  От няколко хиляди кандидати  - работните места са .. до 50 -на.  

В Лондон до скоро беше друга бира..... можеше да започнеш работа и без думичка английски...., но сега ....трудно... Все повече се изисква владеенето на английски език ! 

  • Потребител
Публикува
Преди 10 часа, Янков said:

Влака отива конкретно до тази гара, а не да я подминава.

Къде го казват това във видеото?

Преди 10 часа, Янков said:

имаме ситуация при която правителство с ограничени пълномощия (каквото е служебното),

Така нареченото служебно правителство или редовно правителство,но в оставка,има пълните правомощия да управлява така,както намери за добре. (Виж нашето служебно правителство...) Абсурдно е правомощията на премиера бил той и служебен,да са ограничени. Да си представим,че Нидерландия е нападната от чужда армия. Искаш да кажеш,че служебният премиер не може да заповяда на нидерландската армия да отвърне на нападението,а трябва да чака стотиците нидерландски депутати да се съберат,да дискутират и прочие бюрокрация,докато вземат решение какво да се прави?!

Преди 10 часа, Янков said:

Като бях в Германия, за 60 евро на месец ползвах карта за "градски" транспорт.

Градският и междуградският транспорт в град Стамболийски е безплатен.

Преди 10 часа, Евристей said:

90% процента от 20 милионното ѝ население  се мята като риба на сухо, чиито вътрешни стени на стаите са картонено-хартиени

Тези дървени къщи построени без нито един пирон,картонени стени и оризова хартия вместо стъкло,са страшно опасни при война. Така американците през Втората световна война бомбардират Токио с напалмови бомби и буквално го изпепеляват.

  • Потребител
Публикува

Вижте филма "Загубени в превода". Темата е за Япония и голямата разлика в културите. Има и друг паралелен разказ в историята ..

  • Потребители
Публикува

Благодаря на Росен за тагването.

Подобни примери, макар и красиви са едно от многобройните доказателства за японската икономическа неефективност.

След края на балона, страната върви само надолу - много бавно, да, но само надолу. Японците наричаха периода от 91-ва до 2000 изгубеното десетилетие. После дойде следващото, сега сме в третото изгубено икономическо десетилетие.

За невъоръженото око на туриста, възхитен от японската култура в Нара, Киото и Токио, тези неща са непонятни.

Миналия месец стана ясно, че Киото е пред фалит. Защо ?

Бюджетът разчиташе само на туризма - след Ковид няма туризъм (от САЩ, Китай и Западна Европа), само че не е и туризма основния фактор.

Данъците в Киото са по-ниски, защото с цел да се запази някакъв по-традиционен вид, има забрана за строеж на високи сгради,само че обитателите на високи сгради плащат по-висок данък недвижимо имущество.

После идва демографията - 30% пенсионери и 10% студенти - тези групи плащат по-ниски данъци в сравнение със заетите на пълен работен ден с трудов договор.

Такива няма много защото в множеството барове и ресторанти се наемат почасови работници (азиатци и студенти). На тях се плаща по-малко, а работодателя плаща по-малък данък.

Завършилите студенти просто отиват да работят в Осака, който е на час път с влака (което е нищо) срещу билетче от 480 йени (днес се връщам от там, утре сутрин отивам отново.

На последно място - всички храмове в района (а те са над 200) се водят корпорации, но са освободени от данъци.

Замислете се над по-горе изложения пример с Киото. Красотата е едно, икономиката съвсем друго.

 

 

 

 

  • Потребител
Публикува
On 9.11.2021 г. at 19:53, Евристей said:

Тъй, тъй ...хубав образ, но ако прелетим над "кибритените кутийки" над Токио виждаме мравуняк ... където на 1000 кв. м  живеят 10 000 жители или иначе казано 90% процента от 20 милионното ѝ население  се мята като риба на сухо, чиито вътрешни стени на стаите са картонено-хартиени и живеят по 5 човека в стая....и се паркираме над китните и градчета нейде в японското кънтри ...С вишневите градини и специфичния японски рибен аквариум (външен) е ...ЕДНО, а съвсем друго в сититата на Токио, Йокохама, Осака, Чиба, , Сапоро , Сендай.... и т. н.   

..........................................

Кънтрито е хубаво... Теодосиев, особено това близо отстоящо до големия град....НО !  Сметки трябват .... Получих оферта за работа в градчето Кроули - югозападно от Лондон , съвсем близо до големия град...

Плюсовете - минаваше се по великия римски път обгърнат/загърнат с дървета (мога да постна снимки... това е един от символите на Обединеното Кралство по времената на Римска Британия) ... великолепна гледка..... моята антична душа каза ...ДА ! 

Но... какво правим с работа и работни места ?  Такива няма ! Или има ... ама много рядко ..иска се квалификация и добър английски език !  Дори много добър !  От няколко хиляди кандидати  - работните места са .. до 50 -на.  

В Лондон до скоро беше друга бира..... можеше да започнеш работа и без думичка английски...., но сега ....трудно... Все повече се изисква владеенето на английски език ! 

Срещат се двама лондончани:

-Hello!
-Hello!
-How's?
-How's?
-Now tell me how rainy the weather is!
-Yes, yes, the wind is blowing! Мамка му!

-Ами вие българин ли сте?

-Да!

-Тогава защо крещим?

-Защото сме българи.

  • Потребител
Публикува
On 9.11.2021 г. at 20:53, Евристей said:

В Лондон до скоро беше друга бира..... можеше да започнеш работа и без думичка английски...., но сега ....трудно... Все повече се изисква владеенето на английски език ! 

Нима ти искат английски език в Лондон, за да започнеш работа? Кой би помислил? 😆 

Простаци, сър!

‐--------------------------------

По темата: ако изобщо това е истина, а не поредния фейк нюз, или полу-истина извадена от контекста, то е адски глупаво решение от финансова гледна точка. Същевременно от чисто човешка гледна точка им свалям шапка! Едно общество трябва да е готово да прави подобни жестове, защото тези жестове го извисяват. 

П.с. - изобщо не ми пука как е в UK. Бидейки еди що си в Англия не е аргумент само по себе си. Аз работя главно с Щатите. Преди пандемията летях до източния бряг грубо казано през 2 месеца. Там градския транспорт е кръгла нула. Е, и? Нима трябва да са за пример в това отношение? Майчинството им е няколко седмици. И това ли трябва да бъде за пример? Имат всичко на всичко 10 дни годишен платен отпуск и в това число се включват и дните, в които на човек му се налага да отсъства по болест, защото - изненада - там право на 35 дни годишен болничен просто липсва. И още, и още местни характеристики, които не са за пример, но все ще се намери някой да ги сочи и да казва, че щом на Запад е така - това е трябва да е решението! 😄

 

  • Администратор
Публикува

Темата малко се измести.

Благодаря на @Kujiroза отговора, ето този вътрешен поглед е важен, за да разберем някой неща в една толкова чужда култура.

Когато бях студент, напълно случайно се озовах на една лекция/презентация на японци обясняващи точно тези моменти от тяхната икономика. Как от икономическо чудо в момента не могат да направят нищо да предотвратят икономиката им да пада на долу. Не си спомням много от лекцията, но си спомням, че лекторите ми се сториха като извънземни сравнени с нашите икономисти, а Япония, като друга планета, която колкото и да върви назад ние не може да я стигнем.

Публикува (edited)
Преди 9 минути, Р. Теодосиев said:

Темата малко се измести.

Благодаря на @Kujiroза отговора, ето този вътрешен поглед е важен, за да разберем някой неща в една толкова чужда култура.

Когато бях студент, напълно случайно се озовах на една лекция/презентация на японци обясняващи точно тези моменти от тяхната икономика. Как от икономическо чудо в момента не могат да направят нищо да предотвратят икономиката им да пада на долу. Не си спомням много от лекцията, но си спомням, че лекторите ми се сториха като извънземни сравнени с нашите икономисти, а Япония, като друга планета, която колкото и да върви назад ние не може да я стигнем.

Има си обяснение. От горе долу 35 години Китай е главния играч и основен партнйор в Азиатския исток, в Новия Световен Ред, специално направен такъв партнйор по желание , а и отчасти по съдбовна неизбежност от нашите, вашите приятели ,Оста САЩ-Великобритания и зависимите с тях картели в Европа.Сега е В Светата Троица, дали втори, в някои отношения все още трети, кой го еня!

Редактирано от laplandetza
  • Потребители
Публикува

Да, към казаното е хубаво че е добавен Китай. Помните ли едно време колко продукти се произвеждаха в Япония ? Телефони, еталон за качествена видео и аудио техника, игрални конзоли. Всичко това вече, не само се произвежда в Китай, но е и китайски марки.

Ето ви видеото за това защо Япония е "евтина" страна.

Я Япония няма капитализъм (с всички негативи и позитиви, които идват с него) - тук е форма на неофеодализъм.

https://www.youtube.com/watch?v=l4mNiBz9Do0

 

Публикува
Преди 4 часа, Kujiro said:

 

Я Япония няма капитализъм (с всички негативи и позитиви, които идват с него) - тук е форма на неофеодализъм.

https://www.youtube.com/watch?v=l4mNiBz9Do0

 

И в Европа има такова място с форма на неофеодализъм, но в самото това място , Финландия, не е имало никога истински феодализъм.
При нас няма сега неокапитализъм, преди капитализъм, , тука има нещо като родово-общинен- елитар социалнеокапитализъм.
Няколко <фамилии> преди 40 години са били Патроните, сега са тези фамилии обвързани с двустранни , многостранни влияния с местните <служби> .

  • 4 месеца по късно...
  • Потребител
Публикува

С цел да се впечатлим или да се отблъснем е това представяне на влака който спира на гарата за едно единствено момиче?

 

Защото в крайна сметка, в България 30% от спирките са така с тая разлика че в България няма мегаполис като Токио който да е на достатъчна печалба че да изкарва на гърба си останалата част от страната.

  • Потребител
Публикува
Преди 27 минути, Information said:

С цел да се впечатлим или да се отблъснем е това представяне на влака който спира на гарата за едно единствено момиче?

 

Защото в крайна сметка, в България 30% от спирките са така с тая разлика че в България няма мегаполис като Токио който да е на достатъчна печалба че да изкарва на гърба си останалата част от страната.

Доколкото разбрах,тази гара е на пътя на влака и той само трябва да спре за една-две минути и да качи момичето. Тоест,финансовата загуба на ж.п.компанията е толкова нищожна,че не си струва да се коментира...

  • Потребител
Публикува

Е има някакви загуби чисто счетоводно от поддръжката на спирконавеса и перона, сметоизвозване, амортизации на влаковете, загуби свързани със човекочасовете на машинистите, тези които правят разписанието и т.н. Но разбира се всичко това е просто една условност.

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...
×

Подкрепи форума!

Твоето дарение ще ни помогне да запазим и поддържаме това място за обмяна на знания и идеи. Благодарим ти!