Отиди на
Форум "Наука"

Recommended Posts

  • Потребител
Публикува

БИЗНЕС ИНФОРМАЦИЯТА- НАЙ- ЦЕННАТА СТОКА НА XXI ВЕК

Ройтерс, Томсън и агенция Блумбърг са трите основни доставчици на бизнес информация в света. Напоследък стана ясно, че Ройтерс и Томсън ще се слеят. Сливането на първите две компании поставя Блумбърг в нова, по-силна конкурентна среда. Блумбърг има дял от 33%, следван от Ройтерс с 23% и 11% за Томсън.

В новата компания канадската фирма ще държи 53%, а Ройтерс - 24%. От сливането Ройтерс и Томсън предвиждат да спестят до 500 милиона долара от оперативни разходи на година до три години. Ройтерс вече направи значителни съкращения.

Компанията Ройтерс отчете приходи от 5.11 милиарда долара през 2006 г. 338 милиона долара са от новинарския бизнес.

Томсън, която е със седалище в Кънектикът, САЩ, притежава вестници, списания, предоставя правова информация. Тя има 32 000 служители и продажби за 6.6 милиарда долара през 2006 г.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...
×

Подкрепи форума!

Твоето дарение ще ни помогне да запазим и поддържаме това място за обмяна на знания и идеи. Благодарим ти!