Отиди на
Форум "Наука"

Recommended Posts

  • Потребител
Публикува

Извинявам се на хората, които си коментират по същество авиационните въпроси, но имам един въпрос към nik1.

Bojkov also planned to provide a sum of money to a former Bulgarian official and a Bulgarian politician earlier this year to help Bojkov create a channel for Russian political leaders to influence Bulgarian government officials.

Кои са тези "former Bulgarian official" и "Bulgarian politician", с които Божков е планирал да създава руски мрежи в България по-рано тази година (не преди две, пет или десет години)? Борисов и Пеевски ли? :)

  • Мнения 157
  • Създадено
  • Последно мнение

ПОТРЕБИТЕЛИ С НАЙ-МНОГО ОТГОВОРИ

  • Потребител
Публикува

За съжаление, както се очакваше пилота е загинал. Сещам се сравнително наскоро, за японският пилот на F-35 кйто се разби в морето, а преди това испанският на Такфун. Имам чуството, че пилотите са склонни да поемат по-големи рискове над равната повърхност на морето, което води да такива инциденти предизвикани от пилотски грешки.

За щастие, това трудно ще се случи с новите ни самолети, те имат система която да го предотврати (Auto GCAS). Макар че и това не е панацея. Японският пилот теоретично би трябвало да има същата система активирана, когато е загинал.

  • Глобален Модератор
Публикува (edited)

Разработки на БАН (скоро ще пуснем и видео), има мегдан за нашенски байрактари в хипотетичното щастливо бъдеще. Големия е с вертикално излитане, рейндж от 15 км и може да носи хипотетична ракетка до 1 кг :) засега, но работят по ъпгрейди. 

IMG_20210604_095346.jpg

Редактирано от Warlord
  • Потребител
Публикува (edited)

Загиналият пилот е имал под 13 часа нальот. И с такъв нальот, нощен полет, над морето, сложна маневра, в пословично сложен за управление самолет...

А командира на авиобазата никак не ми звучи добре. Посредствен, агресивен, объркан. Ако такъв е ЛС, по-добре да плащаме неустойките и да връщаме самолетите...

https://dnes.dir.bg/obshtestvo/komandirat-na-baza-graf-ignatievo-mayor-terziev-imashe-pod-13-ch-nalyot-za-2021-g

 

Редактирано от Amazonski
  • Потребители
Публикува

Мисля че т.н. "черни кутии" са конструирани да издържат много по-дълго на солена вода от 4 денонощия, които бяха оповестени още в самото начало, а сега пишат за 10 денонощия; освен това би трябвало да имат излъчване на радиосигнал при катастрофа

https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_recorder

аварийните записващи устройства са надеждно защитени: например, съгласно изискванията на съвременния стандарт TSO-C124, те трябва да осигурят безопасността на данните след 30 минути пълно покритие на огъня, когато останат на дълбочина 6000 m за месец и при излагане на ударни претоварвания от 3400 g в рамките на 6 ms и статични претоварвания над 2 тона за 5 минути.

За да се улесни търсенето на записващи устройства, в тях са вградени радио маяци и хидроакустични „пингъри“, които автоматично се включват в случай на авария (последните улесняват търсенето на записващи устройства под вода)

https://ru.wikipedia.org/wiki/Бортовой_самописец

  • Глобален Модератор
Публикува

За кога да плащаме неустойки и да ги връщаме, след като единия от двата летящи вече падна? 

  • Потребители
Публикува
Преди 20 часа, Б. Киров said:

аварийните записващи устройства са надеждно защитени: например, съгласно изискванията на съвременния стандарт TSO-C124, те трябва да осигурят безопасността на данните след 30 минути пълно покритие на огъня, когато останат на дълбочина 6000 m за месец и при излагане на ударни претоварвания от 3400 g в рамките на 6 ms и статични претоварвания над 2 тона за 5 минути.

Една малка вметка:

Стандартът TSO се прилага за цивилните самолети

A TSO (Technical Standard Order) is a minimum performance standard for specified materials, parts, and appliances used on civil aircraft. When a manufacturer is authorized to produce a material, part, or appliance to a TSO standard, it is referred to as TSO authorization. 

 

Какви са били изскванията за бордовите самописци на въпросния МИГ 29  в СССР, през 1980 г ?

Неясно за мен, но все пак подобен случай преди 2 години:
На 24 юли, в 22 вечерта (вечерен полет) Азерски МИГ 29 изчезва от радарите над Каспийско море. 
Черната му кутия е открита почти месец по-късно. Информацията е извлечена и анализрана - причината за катастрофата се оказва сблъсък с външен обект , вероятно птици.

https://neonomad.kz/krushenie-mig-29-samoljot-ruhnul-v-kaspijskoe-more/?utm_source=yxnews&utm_medium=desktop

 

 

_108514571_df8cda63-7012-4f94-8441-05f0a

 

24 июля в небе над Каспийским морем во время тренировочного полета потерпел крушение истребитель МиГ-29 военно-воздушных сил Азербайджана.

Обломки искали несколько недель. После обнаружения "черного ящика" почти месяц спустя власти объявили причину падения самолета: столкновение с внешним объектом, скорее всего, птицами или стаей птиц. Пилот Рашад Атакишиев погиб, его тело нашли только 19 августа.

"Согласно данным, извлеченным из "черного ящика", пилот попытался восстановить управление самолетом во избежание катастрофы. Однако тяжкое телесное повреждение, полученное пилотом, препятствовало этому и в результате привело к крушению авиационного средства", - говорится в сообщении минобороны Азербайджана 22 августа.

В сообщении также сказано, что перед вылетом самолет был исправен.

  • Потребител
Публикува
Преди 6 часа, Warlord said:

За кога да плащаме неустойки и да ги връщаме, след като единия от двата летящи вече падна? 

Писах за Пепелянките. С такъв личвн състав и X-Wing да им купим все тая. А за този бригаден генерал доста писаха тия дни. Слуховете са, че верността му не била точно към България. 

  • Потребители
Публикува
Преди 21 часа, nik1 said:

Какви са били изскванията за бордовите самописци на въпросния МИГ 29  в СССР, през 1980 г ?

Неясно за мен, но все пак подобен случай преди 2 години:
На 24 юли, в 22 вечерта (вечерен полет) Азерски МИГ 29 изчезва от радарите над Каспийско море. 
Черната му кутия е открита почти месец по-късно. Информацията е извлечена и анализрана - причината за катастрофата се оказва сблъсък с външен обект , вероятно птици.

https://neonomad.kz/krushenie-mig-29-samoljot-ruhnul-v-kaspijskoe-more/?utm_source=yxnews&utm_medium=desktop

Ако не е бил подменен фабричния на нашия Миг-29, този показан на фотографията от азерския Миг-29 напълно съответства на модела:

MaAAAgMtH-A-1920.jpg.7f9a5b574b2af157587cb589ad0333d9.jpg

На този линк е показан /критично/ процесът на отваряне на такъв тип черна кутия след инцидент със Су-24:

https://www.drive2.ru/b/2615302/

По-стария модел руски самописци е този:

5f5381a7abb9aa4d02648c6b-1.jpg.a550426f4c98b71113d9dd1a125766b1.jpg

МСРП-12-96, черный ящик

https://youla.ru/kazan/hobbi-razvlecheniya/kollekcionirovanie/avariinyi-samopisiets-msrp1296-chiernyi-iashchik-5f5381bafc42c7764047f0e0

  • Потребител
Публикува (edited)
On 13.06.2021 г. at 16:45, Amazonski said:

Загиналият пилот е имал под 13 часа нальот. И с такъв нальот, нощен полет, над морето, сложна маневра, в пословично сложен за управление самолет...

А командира на авиобазата никак не ми звучи добре. Посредствен, агресивен, объркан. Ако такъв е ЛС, по-добре да плащаме неустойките и да връщаме самолетите...

https://dnes.dir.bg/obshtestvo/komandirat-na-baza-graf-ignatievo-mayor-terziev-imashe-pod-13-ch-nalyot-za-2021-g

 

Не мога да разбера накакво  основание даваш подобна характелистики на личния състав и на командващия базата. Вместо критика към пилотите критикувай по-добре далавераджиите които са довели нешата до 13 летателни часа в 6 месеца за боеви пилот на изтребител. Не виждам в интервюто посредственост, агресивност и обърканост. Напротив човека категорично изразява в посочената от тебе статия че пилотите са обект на агресивни въздействия и категорпично дава да разбере че няма да търпят повече подобно нещо. И така нататък... 

Вечна му памет на летеца. Не знам дали някой от ДИВАННИТЕ експерти си представя какво е да летиш на изтребител и какъв героски характер трябва да имаш да летиш с некомплектен самолет и в режим на икономии?! 

А относно отказването от авиация... Ми давай тогава направо да закриваме проекта трета българска държава и да се запасяваме с вазелин очаквайки да дойдат "големите ни южни братя" 

Само като си спомня какво се пишеше преди години в "Бойна Слава" - имаше там един нахъзен с ник започващ с първата буква от българската азбука и беше готов да коси атакуващите през странджанските проходи с автоматичен гранатомет "АГС 17" - де ги днес тия хора. В какво се превърнаха?!

Направо ми се иска и аз като хаджи Ахил да ревна "Вавилоне де са ти хората"?!

ПРочее искам да АПЕЛИРАМ  имайте уважение към хората които ежедневно рискуват живота си за да я има тая пуста България, пък ако България не ви харесва то-о сменяйте я или сменяйте порядъка в нея...

Редактирано от Capitainofmarine
  • Потребител
Публикува
Преди 14 часа, Capitainofmarine said:

Не мога да разбера накакво  основание даваш подобна характелистики на личния състав и на командващия базата. Вместо критика към пилотите критикувай по-добре далавераджиите които са довели нешата до 13 летателни часа в 6 месеца за боеви пилот на изтребител. Не виждам в интервюто посредственост, агресивност и обърканост. Напротив човека категорично изразява в посочената от тебе статия че пилотите са обект на агресивни въздействия и категорпично дава да разбере че няма да търпят повече подобно нещо. И така нататък... 

Вечна му памет на летеца. Не знам дали някой от ДИВАННИТЕ експерти си представя какво е да летиш на изтребител и какъв героски характер трябва да имаш да летиш с некомплектен самолет и в режим на икономии?! 

А относно отказването от авиация... Ми давай тогава направо да закриваме проекта трета българска държава и да се запасяваме с вазелин очаквайки да дойдат "големите ни южни братя" 

Само като си спомня какво се пишеше преди години в "Бойна Слава" - имаше там един нахъзен с ник започващ с първата буква от българската азбука и беше готов да коси атакуващите през странджанските проходи с автоматичен гранатомет "АГС 17" - де ги днес тия хора. В какво се превърнаха?!

Направо ми се иска и аз като хаджи Ахил да ревна "Вавилоне де са ти хората"?!

ПРочее искам да АПЕЛИРАМ  имайте уважение към хората които ежедневно рискуват живота си за да я има тая пуста България, пък ако България не ви харесва то-о сменяйте я или сменяйте порядъка в нея...

довели нешата до 13 летателни часа в 6 месеца за боеви пилот на изтребител. 😲

Впрочем и унгарските грипени са станали преждевременно суровини за цветен метал, защото НЕМАХА ПАРИ да им вършат тези ремонти, поправки които са нужни на дадено време да се вършат без значение дали са летяли или не....😏

  • Потребител
Публикува
Преди 20 часа, Capitainofmarine said:

Не мога да разбера накакво  основание даваш подобна характелистики на личния състав и на командващия базата.

На основание на това, че иде реч за ежегодно учение а не за черезвичайни обстоятелства, или война. Не пускаш човек са 12.5 нальот да изпълнява задача, която би затруднила дори натрениран пилот. И то в самолет, който дори сръбските пилоти от войната, описваха като даващ ниска ситуационна увереност нощем.

И точно това е работата на този офицер и неговата отговорност. А не да плаши хората със съд, ако говорят неща, които не му харесват. Точно на тия офицери е работа, или да натренират няколко човека за такова упражнение, или да сложат параметри за учението, които да могат да се изпълнят от пилоти с по няколко часа нальот. Свикнали с полети в хубави безоблачени дни, по задачи за еърполисинг. И тая работа, офицери, като тая говореща глава не са я свършили. И човека е мъртъв.

Допълнително към горното - основната цел на тези стрелби е да можем ние и сърбите да удължим ресурса по състояние, на старите си руски ракети. Което спокойно се прави и при дневна стрелба.

  • Потребител
Публикува
On 10.06.2021 г. at 21:47, Amazonski said:

За съжаление, както се очакваше пилота е загинал. Сещам се сравнително наскоро, за японският пилот на F-35 кйто се разби в морето, а преди това испанският на Такфун. Имам чуството, че пилотите са склонни да поемат по-големи рискове над равната повърхност на морето, което води да такива инциденти предизвикани от пилотски грешки.

За щастие, това трудно ще се случи с новите ни самолети, те имат система която да го предотврати (Auto GCAS). Макар че и това не е панацея. Японският пилот теоретично би трябвало да има същата система активирана, когато е загинал.

Не е до поемане на повече рискове при летене със свръхзвуков изтребител над водна/морска повърхност при това през нощта. НЕ става дума за отпускане, а за ней-често срещаната причина при летене над море, през нощта /особено в безлунна нощ, а за ЗАГУБА НА ОРИЕНТАЦИЯ! Притежаваните и все още експлоатиране от Република България изтребители Миг-29 изд. 9-12, не са оборудване със съвременни системи за ранно предупреждение за опасност от сблъсък с повърхността, нито пък със система за сканиране на подстилащата повърхност /която е създадена от САЩ, точно с цел безопасност при летене на ниска и пределно ниска височина-основен тактически прийом за "Промъкване и избягване на противниковото РЛС поле, при операции по подавяне на противниковата ПВО/. Та, нашите нещастни, архаични Миг-29, лишени от модерна авионика, без система за сканиране на подстилащата повърхност / имат един архаичен радиовисотомер "Наташа", но до там/...Летене през нощта,  над море е една от най сложните и тежки видове подготовка, до която неслучайно за самостоятелен полет /а не на учебно-боен изтребител/, се допускат само много опитни летци,  Първи клас.. 

Трагедията със загиналият пилот-изтребител, е пряк, непосредствен резултата от комплексното проявление на трайно неблагоприятни и устойчиви тенденции, съчетание от изключително нисък, опасно нисък дори нальот на летеца, с липса на адекватна модерна система за сканиране на подстилащата повърхност и система за ранно предупреждение със сблъсък със земна повърхност, са причините за тази трагедия. А като се добави и спусната на писка височина парашутна мишена и  ето..трагедия..Загиналият авиатор, който е бил един от най-добре подготвените летци, с които в момента разполагат ВВС на Република България, е имал общ нальот, от 1998г., когато реално започва да лети на УТС реактивен самолет от 780 /СЕДЕМСТОТИН И ОСЕМДЕСЕТ/ часа! Считайте, това е за 23 /ДВАДЕСЕТ И ТРИ / години служба, на L-39, Миг-21 и Миг-29 изд. 9-12. Средноаритметично, това по колко часа нальот на година прави ...Средно по 34 /ТРИДЕСЕТ И ЧЕТИРИ/ летателни часа на календарна година... Но това е закономерен, логичен резултата от системното недофинансирани, неглижиране, хроничната липса на материално-техническо обезпечаване на въоръжените сили на България, след 1991г.  Но истината е, че никой от факторите в държавата, реално не му пука за състоянието на националната отбрана, за нуждите на видовете въоръжени сили! На самото общество също не му пука, с много малки, маргинални изключения. 

  • Потребител
Публикува
On 9.05.2021 г. at 10:36, Warlord said:

Подарък бяха шестте МиГ-а от Русия на Сърбия. Нашето си беше чиста минавка, ама айде да кажем, че като веднъж сме им станали абонати на американците ще имаме някакви привилегии и отстъпки при купуването на следващите 8 изтребителя и по-нататъшни поръчки. Стига разбира се и следващите ни военни министри да не са толкова оядени като предния.

Уорлорде, сериозен човек си, с мнвого познаниия и много полезен за форума! Моля ти, не пиши повече такива откровени небивалици. ИЗтребителите F-16 block 70, които България поръчка и плати, ще си пристигнат точно навреме, според графика на доставките! Не забравяй, че преди нас има доста други държави, с по-ранни поръчки. Само поръчката за Тайван е за 60 /ШЕСТДЕСЕТ/ броя F-16 block 70, Словакия с техните 14 броя F-16 block 70, също хронологично е пред нас на опашката от чакащи. За парите, които България беше готова да отдели и реално отдели, F-16 block 70 е най-добрата опция. Повярвай в това...Това е нов изтребител и качествен скок за родните ВВС, на фона на състоянието, което са от години. Това е достъп до съвременна авионика, до системата за обмен на данни в реално време LINK16, до високоточно въоръжение и още и още. Не е добре, че поръчахме малко бройки, а не се тегли кредит от САЩ, междудържавен заем /както навремето направи Полша през 2002г., когато плати техните 48 броя F-16 block 52+, за които към онзи момент, Полша не разполагаше с никакви свободни пари/, с който да се заплатят 16-20 броя F-16 block 70, ведно с по 3-4 пълни боекомплекта въоръжение на далечен и близък въздушен бой, з противорадиолокационни ракети и ракети въздух-земя, ведно с резервни двигатели, които да се държат на склас, с достатъчно подтелни контейнези за лазерно целеуказвание и 3-5 броя резервни БРЛС, които да се съхраняват на склад, всучай на излизане от строя на отделни агрегати, възли или модули, в хода на експлоатацията на изтребителите....Все пак,  по-добре от нищо или от недъгавите JAS-39 "Грипен".

Недейте да плюете и безпочвено да критикувате сделката за придобиване на F-16 block 70. Вече дори не е модерно, изтърка се това.

  • Потребител
Публикува
On 5.05.2021 г. at 16:16, Amazonski said:

Значи след като си поигра с новият МиГ-29, със Су-35 и с Рафал, Египет явно твърдо е избрал Рафал като по-добрата оръжейна система от новите поколения. Поръчали са още 30 бройки и въоръжение: https://aero-bg.com/2021/05/04/egipet-kupuva-oshte-30-broya-rafale/

Египетските ВВС са уникални, защото само те имат такава комбинация от съвременни руски и западни машини и въоръжение.  Имат и много F-16. Вярно, че са от старите блокове и са скопени в ДВБ, заради Израел, обаче егати комбинацията!

 

Везните в полза на "Рафал" ги наклони френското предложение за кредит, с държавни гаранции от страна на Франция, на което Египет не можеше да откаже. ИМа и друго, има и геополитика. Египет, както и Франция с тази поръчка/покупка, засилва контактите си с Франция, в момент когато между Египет и Република Турция има дори открито противоборство в съседните им акватории в Средиземно море. Демек, в тази сделка, не само изгодният за Египет заем изигра роля, но и "баналната" геополитика...За Франция това е начин да засили влиянието си в регион, в непосредствено съседство с бившите й подмандатни територии..

Иначе, като ЛТХ, като набор от въоръжение "Рафал" е много солиден, много сериозен тежък тип многофункционален изтребител, чиято логистика обаче е много скъпа. Съпоставима, ако не е надвишаваща цените за логистиката на EF2000 Typhoon

  • Потребители
Публикува (edited)
On 10.06.2021 г. at 18:20, sir said:

Извинявам се на хората, които си коментират по същество авиационните въпроси, но имам един въпрос към nik1.

Bojkov also planned to provide a sum of money to a former Bulgarian official and a Bulgarian politician earlier this year to help Bojkov create a channel for Russian political leaders to influence Bulgarian government officials.

Кои са тези "former Bulgarian official" и "Bulgarian politician", с които Божков е планирал да създава руски мрежи в България по-рано тази година (не преди две, пет или десет години)? Борисов и Пеевски ли? :)

Администрацията на Байдън едва ли толкова я интересуват мафиотските и  корупционерски  изпълнения в никому неизвестната малка страна (В Южна Италия има няколко пъти повече на брой мафиоти с влияние в правителството, но няма нито един италианец в санкционитането по Магнитски, същото за олигархията и корупцията в Гърция), стига тези мафиоти и корупционери да не са проводници на руските интереси и страната да е в югоизточния фланг на НАТО.
В случая ясно посочените проводници на руските интереси са: тандема Пеевски - Борисов от една страна, и от друга страна Божков.
"В най-големият пакет санкции, който сме виждали“ 

Цитирай

 

Извън Русия има само един единствен друг европеец, санкциониран заради корупция по закона „Магнитски“. Неговият случай обаче далеч не е сравним с обхвата на санкциите, обявени от САЩ във вторник.

Къде в Европа е прилаган законът Магнитски?

Списъкът на санкционираните лица съгласно закона „Магнитски“ е дълъг. Включва обаче най-вече хора от Азия, Африка и Латинска Америка. Мнозинството от тези над 200 имена са посочени не заради корупция, а заради тежки нарушения на правата на човека. А европейци, с изключение на руснаци, почти няма.

 

 

Цитирай

Действително, в сряда първият заместник-помощник секретар на американското финансово министерство Пол Ахърн определи мерките спрямо Пеевски, Божков и Желязков като „най-широкообхватното еднократно действие“ на САЩ срещу корупцията, правено по закона „Магнитски“.

 

Да се потретвам или почетвъртвам във форума как и защо тандемът Пеевски (който е руско проски)- Борисов е проводник на руските интереси, сори - няма стане (то ти и такива като теб, мисля и влак да ви удари няма да разберетец , докато гледате в друга страна)..

Редактирано от nik1
  • Потребител
Публикува

Ти му задаваш конкретен въпрос, той си мели, каквото са му спуснали. Типично и напълно очаквано. :)

  • Потребител
Публикува
Преди 8 часа, nik1 said:

Администрацията на Байдън едва ли толкова я интересуват мафиотските и  корупционерски  изпълнения в никому неизвестната малка страна (В Южна Италия има няколко пъти повече на брой мафиоти с влияние в правителството, но няма нито един италианец в санкционитането по Магнитски, същото за олигархията и корупцията в Гърция), стига тези мафиоти и корупционери да не са проводници на руските интереси и страната да е в югоизточния фланг на НАТО.
В случая ясно посочените проводници на руските интереси са: тандема Пеевски - Борисов от една страна, и от друга страна Божков.
"В най-големият пакет санкции, който сме виждали“ 

 

 

Да се потретвам или почетвъртвам във форума как и защо тандемът Пеевски (който е руско проски)- Борисов е проводник на руските интереси, сори - няма стане (то ти и такива като теб, мисля и влак да ви удари няма да разберетец , докато гледате в друга страна)..

Много точно мнение Ник 1! Истината е, че САЩ оттеглиха подкрепата си за Борисов, след като през 2019г., той се заигра с руснаците, по повод АЕЦ "Белене" и най-вече след "Южен Поток"....Това няма да се прости от Вашингтон! Няма как да се прости...Точно така, не е проблемът толкова в корупцията, колкото във външнополитическите му забежки по руска линия. Така, един иначе много читав с оглед българските условия политики и до, държавник, какъвто е Бойко Борисов, сам допринесе, за това да бъде захвърлен на лъвовете....В повече бяха заигравките с рУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ ПО ПОВОД ГАЗОВИТЕ ВЪПРОСИ..

  • Потребители
Публикува (edited)
Преди 5 часа, sir said:

Ти му задаваш конкретен въпрос, той си мели, каквото са му спуснали. Типично и напълно очаквано. :)

Нека да меля..

Лошо е когато не можеш да смелиш  2 и 2.. Ти му мисли..

Редактирано от nik1
  • Потребител
Публикува
Преди 3 минути, nik1 said:

Нека да меля..

Лошо е когато не можеш да смелиш  2 и 2.. Ти му мисли..

Отговори на елементарния въпрос: Кои са лицата, които са щели да помагат на Божков да създава руска мрежа в България?

Ако се затрудняваш, да ти дам възможни отговори?

  • Потребител
Публикува

Ще купуваме 6 медицински хеликоптера: https://aero-bg.com/2021/06/21/shte-se-izgrazhda-sistema-za-hems-v-ramkite-na-plana-za-vazstanovyavane/

Това в много хубаво и даже закъсняло. Това което обаче много ме притеснява е, че такова решение се взима от служебно правителство. Имам чуството, че тези в МС изобщо не схващат концепцията за служебно правителство и каква му е функцията. Подобно служебно правителство се опита дя ни набута грипените. Как да повярвам че тези ще постигнат оптимална сделка за хеликоптерите и обслужването?

 

  • Потребител
Публикува
Преди 52 минути, Amazonski said:

Това което обаче много ме притеснява е, че такова решение се взима от служебно правителство.

Държавата не може да стои на самотек. Дори и за миг. Все едно да спре да живее!!! Служебното правителство единствено не може да твори/приема закони,доколкото се разбира от умишлено създадените юридически лабиринти от Народното събрание...

Проблемът е друг - някъде четох,че един час полет на медицински хеликоптер в САЩ струва $4000. В смисъл че пациента ги плаща тези $4000. Тук как ще стане - сами може да се сетите...

  • Потребител
Публикува
Преди 3 часа, Amazonski said:

Ще купуваме 6 медицински хеликоптера: https://aero-bg.com/2021/06/21/shte-se-izgrazhda-sistema-za-hems-v-ramkite-na-plana-za-vazstanovyavane/

Това в много хубаво и даже закъсняло. Това което обаче много ме притеснява е, че такова решение се взима от служебно правителство. Имам чуството, че тези в МС изобщо не схващат концепцията за служебно правителство и каква му е функцията. Подобно служебно правителство се опита дя ни набута грипените. Как да повярвам че тези ще постигнат оптимална сделка за хеликоптерите и обслужването?

 

аМАЗОНЕ, ти се учудваш, защото не живееш от дълго време в България, а в една подредена държава с устойчива правна и политическа традиция, каквато е САЩ. Няма  нищо за чудене, това служебно правителство не просто е избрано, но и директно се командва от настоящият ни президент и обслужва неговите лични интереси.

  • Потребител
Публикува
Преди 2 часа, deaf said:

Държавата не може да стои на самотек. Дори и за миг. Все едно да спре да живее!!! Служебното правителство единствено не може да твори/приема закони,доколкото се разбира от умишлено създадените юридически лабиринти от Народното събрание...

Проблемът е друг - някъде четох,че един час полет на медицински хеликоптер в САЩ струва $4000. В смисъл че пациента ги плаща тези $4000. Тук как ще стане - сами може да се сетите...

Тези 4000 /ЧЕТИРИ ХИЛЯДИ/ долара за един летателен час нальот на бъдещите медицински вертолети, ще се заплащат от бюджета на НЗОК. Ето така става ....Нищо сложно...

  • Потребител
Публикува
Преди 10 часа, andreiS40 said:

Тези 4000 /ЧЕТИРИ ХИЛЯДИ/ долара за един летателен час нальот на бъдещите медицински вертолети, ще се заплащат от бюджета на НЗОК. Ето така става ....Нищо сложно...

Така трябва да е по закон,но реално не става и няма да стане. Примерите са безброй на болни българи на които им се полага лечение,но НЗОК отказва да го плати.

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...
×

Подкрепи форума!

Твоето дарение ще ни помогне да запазим и поддържаме това място за обмяна на знания и идеи. Благодарим ти!