Отиди на
Форум "Наука"

Recommended Posts

  • Глобален Модератор
Публикува

Но как от разликата в ъглите се образува празен цял квадрат? Като всички фигури са си със същите размери??? Егати.

  • Потребител
Публикува

КГ, това показва колко е важно, когато ти връщат земите в реални граници, земемерът да е твой човек :v:

  • Глобален Модератор
Публикува

КГ, това показва колко е важно, когато ти връщат земите в реални граници, земемерът да е твой човек :v:

:):):) То е важно къде, а не толкова колко ти връщат, но примерът ти е много точен :)

  • Глобален Модератор
Публикува

Има врътка в "правите" линии (голямата хипотенуза).

Защото. Отношението 3/8 (на червения триъгълник) не е равно на отношението 2/5 (на зеления). Тези отношения отговарят на по-острия ъгъл (в ляво), а са различни. Значи този ъгъл е различен за червения и синьозеления триъгълник. Демек, не могат да си сменят местата в един и същ голям триъгълник. Дори не могат да съществуват в такъв триъгълник. И е направена лека (землемерска) врътка, най-вероятно с голямата хипотенуза - да не е права линия.

3/8=0,38

2/5=0,40 (не ми се рови за формули да покажа и разликата в ъглите

Така както е начертано, тези отношения трябва да са равни за споменатите триъгълници И за големия триъгълник. А не са.

:good:

  • 5 месеца по късно...
  • Потребител
Публикува (edited)

Вчера слизам на летище Лутън , обаче картата с парите останала в багажа, а багажа го няма.Докато се чудя какво да правя, гледам Невски и той там. Викам му, аман-заман дай 100 паунда на заем, че я оплесках. Той услужлив човека, дава ми. Докато се моткам из летището обаче, някой ме преджобил и пари йок, бреееее ами сега...Докато се тюхкам обаче гледам настава няква бъркотия, святкат фотота, фучат журналисти, жужат камери и насреща ми какво да видя - Алвата се готви да дава пресконфереция, относно някаква научна конференция. Добирам се през навалицата до него и му шушна на ухото : Приятел, само плюсове ще ти чаткам вече, ама дай на заем 50 паунда че тъй и тъй.... И той добряк, дава ми. Бягам аз, вземам си за 20 паунда билет до Лондон и гледам че куфара ми се върти на лентата. Олекна ми и си викам , я да върна поне на Невски рестото от 30 паунда което остана от 50-те паунда на Алвата. Качвам се във влака и седя и се чудя, мамка му, нещо ми се губят 10 паунда.

-Останаха ми да връщам на Невски 70.

- А на Алвата, неговите си 50

Значи общо 120.

- В ръката ми е билета за 20 паунда

Значи 120+20=140

А сега де, помагайте че ми пуши главата :frusty2:;)

Редактирано от JImBeam
  • Потребител
Публикува (edited)

Вчера слизам на летище Лутън , обаче картата с парите останала в багажа, а багажа го няма.Докато се чудя какво да правя, гледам Невски и той там. Викам му, аман-заман дай 100 паунда на заем, че я оплесках. Той услужлив човека, дава ми. Докато се моткам из летището обаче, някой ме преджобил и пари йок, бреееее ами сега...Докато се тюхкам обаче гледам настава няква бъркотия, святкат фотота, фучат журналисти, жужат камери и насреща ми какво да видя - Алвата се готви да дава пресконфереция, относно някаква научна конференция. Добирам се през навалицата до него и му шушна на ухото : Приятел, само плюсове ще ти чаткам вече, ама дай на заем 50 паунда че тъй и тъй.... И той добряк, дава ми. Бягам аз, вземам си за 20 паунда билет до Лондон и гледам че куфара ми се върти на лентата. Олекна ми и си викам , я да върна поне на Невски рестото от 30 паунда което остана от 50-те паунда на Алвата. Качвам се във влака и седя и се чудя, мамка му, нещо ми се губят 10 паунда.

-Останаха ми да връщам на Невски 70.

- А на Алвата, неговите си 50

Значи общо 120.

- В ръката ми е билета за 20 паунда

Значи 120+20=140

А сега де, помагайте че ми пуши главата :frusty2:;)

Ами така е. Нали живеем в капитализъм. Няма да ти дадат пари ей така я. ;)

По тази сметка, ако беше взел само 30 от Алвта, ти щеше да си на далавера.

Проблемът е в последната сметка. Не може да събираш пасиви и активи и да получиш нещо смислено. Все едно да събереш 120 круши със 20 облака. Накрая няма да получиш 140 круши, нали?

Приятно изкарване в Лондон! :)

Редактирано от hristo_serafimov
  • Глобален Модератор
Публикува

100 (заем от Невски)

+

50 (заем от Алвасарейро)

+

Х (неизвестното количество пари, намиращо се в изгубения багаж)

---

Х + 150 (общо)

-

100 (изгубени или откраднати)

-

20 (за билет)

---

Х + 30 (парите в намерения багаж + остатъка от втория заем)

  • Глобален Модератор
Публикува

124 819 1Х4

Коя цифра от 1 до 9 трябва да се постави на мястото на Х ?

  • Потребител
Публикува

На един полилей светели 5 крушки, 2 от тях изгорели. Колко лампи останали на полилея ? :hmmm:

  • Глобален Модератор
Публикува

На един полилей светели 5 крушки, 2 от тях изгорели. Колко лампи останали на полилея ? :hmmm:

пет

  • Потребител
Публикува (edited)

пет

Може би

8e12b96d087ec7ce56313c229be3bf91.gif

Редактирано от JImBeam
  • Глобален Модератор
Публикува

Може би

8e12b96d087ec7ce56313c229be3bf91.gif

Съгласен.. По-коректно би било да се каже, че ламбите са най-малко пет.

  • Глобален Модератор
Публикува

Браво Дорис!

2, 6, 8 и 9

  • Потребител
Публикува (edited)

На елечето на Руми избродирали 3 круши и 2 домата . Изяли един домат и 2 круши. Колко плодове са останали :happy:

Редактирано от JImBeam
  • Глобален Модератор
Публикува

Ми явно не знам. :) Повторих първите 3 цифри. Ти кажи защо?

Важна е формата, по-точно горната половина на символите, а не стойността им.

Редуват се в първата група - остра цифра, заоблена, остра.

Втора група - заоблена, остра, заоблена.

И третата група - остра, заоблена, остра.

Този въпрос е част от тест за определяне на нивото на нестандартното мислене на ученици до четвърти клас.

  • Глобален Модератор
Публикува

На елечето на Руми избродирали 3 круши и 2 домата . Изяли един домат и 2 круши. Колко плодове са останали :happy:

Нещо не разбрах ... възможно ли е бродираните круши и домати да бъдат изядени, дори да се абстрахираме от факта, че се намират на елечето на Руми?

  • Потребител
Публикува

Важна е формата, по-точно горната половина на символите, а не стойността им.

Редуват се в първата група - остра цифра, заоблена, остра.

Втора група - заоблена, остра, заоблена.

И третата група - остра, заоблена, остра.

Този въпрос е част от тест за определяне на нивото на нестандартното мислене на ученици до четвърти клас.

И кой реши че е важна точно горната част на цифрите, със същия успех друг "учен" можеше да има предвид долната или някоя друга част от тях.

  • Потребител
Публикува

Нещо не разбрах ... възможно ли е бродираните круши и домати да бъдат изядени, дори да се абстрахираме от факта, че се намират на елечето на Руми?

Възможно е, ако си молец :)

И кой реши че е важна точно горната част на цифрите, със същия успех друг "учен" можеше да има предвид долната или някоя друга част от тях.

Важното е да ти дойде някаква идея за повторяемост. :secret:

  • Глобален Модератор
Публикува (edited)

Възможно е, ако си молец :)

Важното е да ти дойде някаква идея за повторяемост. :secret:

Честно да кажа, когато прочетох този въпрос - нямах никаква идея за отговора му. Още повече, че трябваше отговорите да се ограничават с количеството познания по математика до четвърти клас.

Редактирано от Б.Богданов
  • Потребител
Публикува (edited)

Възможно е, ако си молец :)

Молецa засега го елиминираме, щото елечето не е вълнено :)

Редактирано от JImBeam
  • Модератор антропология
Публикува

Не знаем нито колко са останали, нито кой ги е изял. (плодовете) - трябва да ни кажеш.

Една от мене:

да направим 7 от 666 (шест, шест, шест) :harhar:

  • Потребител
Публикува

Не знаем нито колко са останали, нито кой ги е изял. (плодовете) - трябва да ни кажеш.

Може,.....ако почерпиш ;)

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...
×

Подкрепи форума!

Твоето дарение ще ни помогне да запазим и поддържаме това място за обмяна на знания и идеи. Благодарим ти!