Отиди на
Форум "Наука"

Recommended Posts

  • Потребител
Публикува

Не Гравити, не бой се, не се съревновавам с теб, само любопитствам. Наскоро се занимавах с показателни уравнения и си спомних, че при решаването им коренуването се представя като степенуване на степен 1/2 за корен квадратен, 1/3 за кубичен корен и т.н. , лошо ли е, че споделям впечатленията си?

  • Потребител
Публикува

Гравити, според мен Дорис я е дала за форума, а не лично а теб? Ти що не я даде? Сега правилно ли е решението на Дорис? Ясно, че според у-вието (3 а не 20 2-ки) не е. Но дй ти правилното. А се предавам, не съм Дирак ;). Та чакам де!

  • Потребител
Публикува

Гравити, първо ни пращаш да ти ти я търсим формулата някъде из интернет, може би. После я изтърсваш в латексов вид, латексовите формули не са предназначени за хора, а за компютри. Защо трябва да е просто, като може да е сложно и неразбираемо.

  • Потребител
Публикува

Митак, дал съм формулата.

Де бре? Ако е това:

Формулите затрудняват форума. Може би трябва да се ТеХ-ира форума, все пак е за наука.

Ето я формулата

$N=-log_2log_2\sqrt{\sqrt{\dots\sqrt{2}}}$

където броя на корените е равен на N.

Не си я дал. И какво точно значи:

Формулите затрудняват форума. Може би трябва да се ТеХ-ира форума, все пак е за наука.

Нищо не може да затрудни форума!Камо ли пък формулите. Да не би да имаш предвид....потребителите? Щото форума - това са потребителите!

Виясни то, просим тье ;). Изясни се де?

Гравити, първо ни пращаш да ти ти я търсим формулата някъде из интернет, може би. После я изтърсваш в латексов вид, латексовите формули не са предназначени за хора, а за компютри. Защо трябва да е просто, като може да е сложно и неразбираемо.

Даа и а винаги съм се учудвал (и сега тоже) на потребители и най-вече на хора, дето вместо да опростят (формула, термин, дискусия, диалог, караница, монолог), не само не я обясняват, ами и (понякога) я....усложняват. Може би ....хммм много неща мога да напиша....ама проч? Т.е. ащо де?

  • Глобален Модератор
Публикува

Не Гравити, не бой се, не се съревновавам с теб, само любопитствам. Наскоро се занимавах с показателни уравнения и си спомних, че при решаването им коренуването се представя като степенуване на степен 1/2 за корен квадратен, 1/3 за кубичен корен и т.н. , лошо ли е, че споделям впечатленията си?

Извинете за ОТ.

Дорис, би ли споделила /може би в отделна тема/, какъв стил се използва за решаване на показателни уравнения в средношколския мат. курс? Изучава ли си теория?

Аз съм учил този метод в средното: приравняване към еднаква основа, полагане, решаване на новополученото у-ние.

Край на ОТ

  • Глобален Модератор
Публикува

Бел. мод.

Колеги, много ви моля да се придържате към темата.

Има тема в която се обсъждат редактори за изписване на формули.

Поздрави, ББ

  • Потребител
Публикува

Извинете за ОТ.

Дорис, би ли споделила /може би в отделна тема/, какъв стил се използва за решаване на показателни уравнения в средношколския мат. курс? Изучава ли си теория?

Аз съм учил този метод в средното: приравняване към еднаква основа, полагане, решаване на новополученото у-ние.

Край на ОТ

Да, общо взето е това. Учи се в 10 клас. Аз вече трети път го минавам този материал, за това ми се струва, че от формулата се вижда защо е равно на 17, но ако искате може да го напиша по-подробно.

  • 1 месец по късно...
  • Потребител
Публикува

Било е четвъртък,тъй като в сряда вълкът лъже.Лисицата също е казала, че на предния ден е лъгала, но тя е излъгала, тъй като по принцип лъже в четвъртък, откъдето следва че всъщност в сряда говори истината :hmmm:

Предположението, че лисицата лъже в четвъртък е на базата на това, че днес тя казва истината.

Напиши мнение

Може да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако вече имате акаунт, влезте от ТУК , за да публикувате.

Guest
Напиши ново мнение...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зареждане...

За нас

"Форум Наука" е онлайн и поддържа научни, исторически и любопитни дискусии с учени, експерти, любители, учители и ученици.

За своята близо двайсет годишна история "Форум Наука" се утвърди като мост между тези, които знаят и тези, които искат да знаят. Всеки ден тук влизат хиляди, които търсят своя отговор.  Форумът е богат да информация и безкрайни дискусии по различни въпроси.

Подкрепи съществуването на форумa - направи дарение:

Дари

 

 

За контакти:

×
×
  • Create New...
×

Подкрепи форума!

Твоето дарение ще ни помогне да запазим и поддържаме това място за обмяна на знания и идеи. Благодарим ти!